Creşterea susţinută a Highlight Agency din ultimii ani este rezultatul parteneriatelor de lungă durată cu clienţii existenţi în paralel cu diversificarea portofoliului, extinderea gamei de servicii şi a investiţiilor constante în creşterea capabilităţilor echipei, atât prin dezvoltarea profesională cât şi prin atragerea de noi talente în cadrul tuturor departamentelor agenţiei, conform unui comunicat de presă al companiei.
"2023 a fost un an cu proiecte variate şi un ritm alert (aşa cum ne place), cu multe provocări cărora le-am răspuns cu creativitate şi pe care le-am transformat în experienţe memorabile atât pentru partenerii noştri cât şi pentru consumatori. A fost un an de succes pentru Highlight, nu doar pentru că a fost al şaselea an consecutiv de creştere cu double digits a businessului. Ci şi pentru că anul acesta echipa a crescut cu 34% şi am atras alături de noi, în cadrul tuturor departamentelor, oameni pasionaţi de publicitate din toate generaţiile, atât reprezentanţi ai Gen Z, la curent cu tot ce e în tendinţe, cât şi manageri cu experienţă relevantă în comunicare" a declarat Ionuţ Curtean, Managing Partner Highlight Agency
Cu o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro în 2023, Highlight Agency a înregistrat o creştere de 15% anul trecut iar pentru 2024 îşi propune să menţină acest trend, preconizând o creştere de cel puţin 10-15%.
Serviciile oferite de Highlight Agency includ: concepte creative de BTL, evenimente corporate şi conferinţe, activări de brand şi PR, employer branding, campanii de trade marketing & retail activation, precum şi servicii complete de producţie şi implementare, logistică şi transporturi, totul la nivel naţional.
Conferinţele Naţionale au fost tipul de eveniment pentru care s-a înregistrat creşterea cea mai mare în 2023, în linie cu revenirea în forţă anul trecut la organizarea de evenimente în format fizic, iar această tendinţă se menţine şi în 2024, cererile primite deja de către agenţie indicând că astfel de evenimente vor avea o pondere mare şi anul acesta.
În 2023 Highlight Agency a colaborat cu 34 clienţi, atât companii cu care agenţia are parteneriate de peste 5 ani (precum Ursus Breweries, PepsiCo Romania, Beiersdorf Romania), cât şi clienţi noi din FMCG, IT şi Telecomunicaţii, cu care colaborarea continuă şi anul acesta.
Anul 2023 a însemnat o varietate de proiecte pentru Highlight Agency şi partenerii săi, implementate cu aceeaşi pasiune şi la aceleaşi standarde de excelenţă pentru care agenţia este recunoscută în piaţă, iar o trecere în revistă a anului trecut poate fi văzută aici.
Pentru 2024, Highlight Agency îşi propune să continue dezvoltarea, atât din perspectiva indicatorilor financiari şi de business, cât şi din cea a diversificării proiectelor şi a continuării investiţiilor în dezvoltarea resurselor şi a competenţelor echipei.