La aniversarea a patru ani de existenţă în ţara noastră, Hollywood Multiplex lansează Hollywood Multicard. Cu ajutorul acestui card de fidelitate, la cumpărarea de bilete de cinema şi produse de la barul din incinta cinematografului, clienţii vor acumula puncte pe care le vor putea folosi ulterior la cumpărarea de alte bilete de cinema sau produse în cadrul Hollywood Multiplex. Pentru fiecare 10.000 de lei plătiţi se acumulează cîte un punct. Hollywood Multicard devine operaţional începînd cu 28 mai 2004.
Pe lîngă acumularea de puncte, posesorii de card se bucură de avantajul de a-şi putea alege singuri locul în sală, în cazul rezervărilor efectuate pe site, de a putea participa la vizionarea unei avanpremiere în fiecare lună şi beneficiază de oferte promoţionale, alături de newsletter-ul special dedicat, cu noutăţile din cinematograf.
Înfiinţarea cinematografului Hollywood Multiplex a deschis o nouă perspectivă pentru cinematografia din România, pentru distribuţia de film şi, mai ales, pentru publicul românesc, care începe să prefere din ce în ce mai mult această formă de petrecere a timpului liber. Astfel, în cele 10 săli ale cinematografului Hollywood Multiplex au rulat, în aceşti 4 ani, aproape 600 de filme, care au însumat peste 62.000 de spectacole şi mai mult de 4.200.000 de spectatori.
În anul 2003, numărul de spectatori s-a ridicat la 1.112.000 de persoane, iar încasările totale au fost de peste 103 miliarde lei (o creştere de aproximativ 15% faţă de încasările anului 2002).
Pe baza datelor preliminare existente, referitoare la rezultatele anului 2003, se estimează că Hollywood Multiplex a înregistrat o creştere anul trecut, atît pe plan naţional cît şi la nivelul capitalei, acoperind 25% din numărul total de spectatori din întreaga ţară, 47-48% din totalul încasărilor pe România, iar pentru Bucureşti, 67% din totalul spectatorilor şi 81% din totalul încasărilor.
Filmele care s-au bucurat de cea mai mare audienţă în cei 4 ani de funcţionare a Hollywood Multiplex sînt: în 2000 - "Gladiatorul" ("The Gladiator"), care a reuşit să aducă în cinematograf mai mult de 31.000 de spectatori; în 2001 - "Ce-şi doresc femeile" ("What Women Want"), cu mai mult de 37.000 de spectatori; în 2002 - "Stăpînul inelelor: Cele două turnuri" (The Lord of the Rings: The Two Towers"), cu peste 48.000 de spectatori (398 de spectacole); în 2003 - "Matrix-Reîncărcat" ("The Matrix Reloaded"), aproape 50.000 de spectatori (352 de spectacole); în 2004 - "Stăpînul Inelelor: Întoarcerea Regelui" ("The Lord of the Rings: The Return of the King"), cu peste 51.000 de spectatori în aproape 300 de spectacole.
Deschis în România la sfîrşitul lunii iunie 2000, cinematograful Hollywood Multiplex Bucureşti Mall face parte din grupul Intercom, al cărui acţionar majoritar, Andrew G. Vajna, este unul dintre cei mai renumiţi producători independenţi de la Hollywood, autorul recentului succes internaţional "Terminator 3: Rise of the Machines" ("Terminator 3: Supremaţia Roboţilor"). Cinematograful dispune de o capacitate de 2125 de locuri în 10 săli, aer condiţionat, sisteme de sonorizare ultraperformante şi condiţii de vizionare perfecte.
Din martie 2003, şi iubitorii de film din Oradea se bucură de cele 5 săli de cinema ale Hollywood Multiplex Lotus Oradea, dotate cu aer condiţionat, sisteme de sunet ultraperformante DolbyDigital, Dolby SR şi ecrane panoramice.