În urma controlului desfăşurat, în luna iulie 2022, la operatorul economic Ambasador SA, deţinătorul Hotelului Ambasador, din Capitală, echipele de comisari ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) găseau o serie de nereguli la camerele locaţiei, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Conform sursei citate, în acest moment, deficienţele au fost remediate, fapt constatat de comisarii ANPC, la reverificarea care a avut loc zilele trecute.
Astfel, remedierea înseamnă că spaţiile de cazare:
-au fost renovate,
-au fost schimbate mochetele din balcoane,
-au fost înlocuite perdelele şi protecţiile de saltea,
-a fost realizată igienizarea completă a cabinelor de duş, căzilor, chiuvetelor si toaletelor (înlocuirea dopurilor pentru scurgeri, au fost aplicate benzi adezive pentru etanşare în zona duşurilor şi a căzilor)
-au fost montate aparate electrice contra insectelor.
În camere au fost regăsite mape de informare privind serviciile cu plata, instrucţiuni de utilizare a tv/aer condiţionat, informări ProNatura, iar holurile de acces au fost renovate.
În prezent, camerele hotelului sunt conforme şi în stare de funcţionare.
ANPC apreciază operatorii economici care remediază neregulile la timp, prompt şi repun pe piaţă produse sigure pentru cosumatori.
"Scopul verificărilor noastre nu este sancţionarea, ci asigurarea că drepturile consumatorilor şi prevederile legale, în domeniu, sunt respectate şi că activitatea comercială fie că presupune achiziţia de bunuri sau de servicii, se derulează în condiţii de calitate şi conformitate", adaugă sursa citată.