"Impression Graphics România" deţine 30% din producţia publicitară autohtonă

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 17 octombrie 2008

"Impression Graphics România" este lider de piaţă în domeniul producţiei publicitare deţinând o cotă de piaţă de aproximativ 30%. Cifra de afaceri pe anul 2007 este de peste 5 milioane de euro, iar cifra de afaceri estimată pe 2008 este de 5.5 milioane euro. Cumulat pentru cei 10 ani de prezenţă pe piaţa din România, Impression a rulat o sumă de peste 30 milioane de euro , cifră realizată exclusiv din producţie de postere OOH.

Impression Graphics România împlineşte 10 ani de existenţă pe piaţa tipografică din România.

Sub conceptul "Experience 10", reprezentanţi ai mass media, clienţi, prieteni şi parteneri de afaceri marchează 10 ani de existenţă ai companiei pe piaţa tipografică din România printr-un eveniment corporate unic la Palatul Regal. Evenimentul este organizat de către compania de event architecture, Event Plus.

"În cei 10 ani ca lider pe piaţa de producţie publicitară din România am învăţat că cel mai bun produs este relaţia specială creată între noi şi clienţi. Această aniversare este un prilej de a trage linia, de a vedea ce am realizat până acum şi de a merge mai departe. Astfel, vom deschide o nouă linie de producţie în a doua jumătate a anului viitor, când va fi gata noua fabrică, vom investi într-o nouă linie de finisat, şi vom intra pe piaţa de produse printate pe flatbed (POS)", a declarat Geo Bărăian, CEO Impression Graphics România.

Impression Graphic România există pe piaţă din anul 1998, sub numele de HECHT România. În 2006 compania preia numele Grupului din care făcea parte încă din 2002, ca urmare a necesităţii de a uniformiza şi de a da o mai mare putere Grupului Impression pe plan european, devenind Impression Graphics România. Rebrandingul Hecht a fost una dintre consecinţele fireşti ale cerinţelor diversificate de pe piaţă, cât şi ale dezvoltării tehnologiei specializate pe acest segment.

Impression Graphics România este o companie specializată în producţii tipografice de mari dimensiuni şi este cunoscută pe piaţa din România ca prima "One Stop Shop Printing", fiind furnizorul cu cea mai variată gamă de produse şi servicii. Impression Graphics România este parte a Impression Group, companie europeană specializată în producţia outdoor şi campanii promoţionale la punctul de vânzare.

Creat în 2002, Impression Group este cea mai mare companie specializată în producţii tipografice cu structură centralizată din Europa şi care continuă tradiţia de şase generaţii a familiei Marcy, deţinătorii companiei timp de 150 de ani. Impression S.A Group of Companies este singura companie de producţie publicitară care oferă soluţii inovative pentru cele mai importante şi complexe campanii desfăşurate în Europa, de la servicii de creaţie până la producţie outdoor de mari dimensiuni. Pe o piaţă competitivă şi în continuă transformare, cele 35 de companii Impression, localizate în peste 20 de ţări din Vestul, Centrul şi Estul Europei deţin poziţia de lider oriunde s-ar afla.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9748
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7860
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3158
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0002
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.6698

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb