• Agenţia de turism investeşte anual între 150.000 - 200.000 de euro în promovare
J'Info Tours, cea mai veche agenţie de turism de pe piaţă, se adaptează constant la evoluţiile din domeniul tehnologiei, compania alocând între 150.000 de euro şi 200.000 de euro anual în mass media, în publicitatea din social media, au declarat, ieri, reprezentanţii agenţiei.
În anul ce urmează, J'Info Tours îşi propune să ajungă numărul unu în vânzarea online de servicii turistice. "Ne plac provocările, de aceea, pentru 2013, ne propunem să ajungem numărul unu în vânzarea online de pe piaţa românească", a declarat Carmen Pavel, preşedintele companiei.
J'Info Tours a fost creată de Carmen şi Aurel Pavel în mai 1990, fiind printre primele firme private de turism în România .
Este o agenţie de turism care a creat o tradiţie pe piaţă, principalul obiectiv fiind găsirea soluţiilor optime pentru clienţii săi.