ÎN 2013, J'Info Tours ţinteşte locul 1 în vânzarea online de pachete turistice

Mihaela Dalar Stanca
Companii #Turism / 16 noiembrie 2012

Agenţia de turism investeşte anual între 150.000 - 200.000 de euro în promovare

J'Info Tours, cea mai veche agenţie de turism de pe piaţă, se adaptează constant la evoluţiile din domeniul tehnologiei, compania alocând între 150.000 de euro şi 200.000 de euro anual în mass media, în publicitatea din social media, au declarat, ieri, reprezentanţii agenţiei.

În anul ce urmează, J'Info Tours îşi propune să ajungă numărul unu în vânzarea online de servicii turistice. "Ne plac provocările, de aceea, pentru 2013, ne propunem să ajungem numărul unu în vânzarea online de pe piaţa românească", a declarat Carmen Pavel, preşedintele companiei.

J'Info Tours a fost creată de Carmen şi Aurel Pavel în mai 1990, fiind printre primele firme private de turism în România .

Este o agenţie de turism care a creat o tradiţie pe piaţă, principalul obiectiv fiind găsirea soluţiilor optime pentru clienţii săi.

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

26 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9768
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7319
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3448
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9563
Gram de aur (XAU)Gram de aur400.2435

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb