Miele, compania specializată în producţia de echipamente electrocasnice, a înregistrat o creştere a vânzărilor de 64% pe piaţa din România, în 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare creştere anuală a vânzărilor înregistrată de Miele în România. În 2015, compania a realizat o cifră de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele, maşinile de spălat rufe şi uscătoarele.
"Piaţa de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienţii sunt mai selectivi, mai atenţi la caracteristicile produselor, la design-ul şi durabilitatea acestora, deci mai dispuşi să investească în electrocasnice de calitate. În mod particular, clienţii Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara ţării şi se informează înainte de a face o achiziţie", a declarat Loredana Butnaru, Director de Vânzări Miele România.
Pe parcursul anului trecut, compania a încheiat o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive şi a extins reţeaua de distribuţie în toată ţara: Lansarea showroom-ului online de electrocasnice premium Miele pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse Miele; Deschiderea celui de-al treilea magazin exclusiv Miele din România, la Sibiu, amplasat central, care expune toate categoriile de produse Miele disponibile în România; Inaugurarea magazinului exclusiv de la Târgu Mureş, al patrulea din România, cu o suprafaţă de 60 de metri pătraţi; Parteneriatul cu reţele de retail electro-IT, Altex şi Flanco.
"Astfel, creşterea vânzărilor Miele România în 2015 a fost susţinută de implementarea planului de business pe care compania l-a început acum doi ani, odată cu relocarea showroom-ului din Otopeni în Piaţa Presei, Bucureşti", susţin reprezentanţii companiei.
La finalul anului trecut, Miele România avea o reţea de 30 parteneri şi 70 de magazine, care se înscriu în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt comercializate doar produsele brandului, reţele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar şi reţele şi magazine independente de electro-IT.
În plus, în 2015, Miele a lansat mai multe electrocasnice premium cu tehnologii unice. Astfel, Miele a adus în România, prima maşină de spălat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu funcţia de detartrare automată, CM 7500, prima maşină de spălat vase cu tehnologia patentată Knock2Open, G 6000, şi singurul cuptor combinat cu abur şi microunde, DGM 6800.