Cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, Miele, se află în al şaselea an consecutiv în care înregistrează o creştere, 2018 fiind un an peste aşteptări: peste 35%, potrivit unui comunicat al instituţiei remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Miele România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de euro.
"Observăm o schimbare de la an la an în comportamentul clienţilor; ei se îndreaptă tot mai mult spre echipamente premium, ale căror preţuri sunt mai ridicate, dar care oferă plusvaloare datorită calităţii materialelor folosite şi, cel mai important, a tehnologiilor integrate. Am descoperit în 2018 noi categorii de clienţi şi suntem convinşi că piaţa premium va continua să evolueze, deoarece suntem departe de nivelul pieţelor mature, dezvoltate", spune Loredana Butnaru, director Miele România.
În anul 2018, Miele a reuşit să acceseze o categorie nouă de clienţi prin lansarea primului aspirator fără sac din portofoliu, Blizzard CX1. Aspiratoarele rămân cele mai vândute produse Miele, cu 7.600 de bucăţi (cu şi fără sac) achiziţionate în 2018. Urmează maşinile de spălat rufe şi uscătoarele, cu aproximativ 4.000 de bucăţi.
Inovaţiile prezentate la IFA 2018 în segmentul de espressoare, printre care şi lansarea primului model ce oferă utilizatorilor trei recipiente diferite, pentru tot atâtea tipuri de boabe de cafea, au făcut ca aceste electrocasnice să înregistreze cea mai mare creştere de anul trecut. Concret, clienţii din România au achiziţionat peste 650 espressoare, cu aproximativ 50% mai multe faţă de 2017.
Tot în 2018, Miele a inaugurat cel de-al patrulea showroom propriu din ţara noastră, la Timişoara, după o investiţie de 150.000 de euro.
La nivel naţional, echipamentele Miele sunt comercializate într-un total de 70 de puncte de vânzare: showroom-uri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online.