Grupul STIHL a realizat în 2020 o cifră de afaceri de 4,58 miliarde de euro, cu o creştere de 16,5% faţă de anul precedent (2019: 3,93 miliarde de euro), 90% din valoare fiind generată în afara Germaniei, ţara de origine a companiei, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Grupul STIHL a avut o creştere de 9% la nivelul resurselor umane, atingând 18.200 de angajaţi la nivel mondial. În ceea ce priveşte perspectiva anului curent, STIHL se aşteaptă la o creştere a vânzărilor ca urmare a noilor produse introduse în piaţă.
Creşterea înregistrată se datorează cererii mari de utilaje de grădinărit şi a faptului că din ce în ce mai multe persoane încep să se concentreze pe aspectul spaţiilor verzi personale. În plus, din cauza pandemiei, mulţi clienţi au petrecut mult mai mult timp acasă anul trecut, având şi disponibilitatea să se ocupe de îngrijirea propriilor curţi, notează sursa citată.
În 2020, Grupul STIHL a realizat vânzări în creştere pe aproape toate categoriile de produse. Cele mai mari creşteri au fost realizate pe categoriile de utilaje cu acumulatori, ponderea vânzărilor totale atribuite acestor tipuri de produse atingând în prezent 17% din totalul vânzarilor.
O creştere puternică a vânzărilor a fost înregistrată şi pe segmentul utilajelor alimentate cu benzină. "De la începutul pandemiei de coronavirus, în ciuda previziunilor pesimiste, am continuat să producem la cele mai înalte standarde, în conformitate cu cele mai exigente mecanisme de protecţie împotriva infecţiilor, pentru a satisface cererea la nivel global. În martie şi aprilie 2020, s-au înregistrat pierderi accentuate atunci când mulţi dealeri au fost nevoiţi să-şi închidă temporar afacerile din cauza pandemiei coronavirusului. Cu toate acestea, cererea pentru STIHL a început să crească considerabil în luna mai, astfel încât am putut să compensăm rapid pierderile de la începutul perioadei ", a explicat Dr. Bertram Kandziora, Preşedinte al Boardului Executiv STIHL.