M&M Product/SmartWrap, producător şi distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 7,5 milioane euro, o creştere 18% faţă de 2020, se arată într-un comunicat de presă.
Pentru M&M Product/SmartWrap, producător şi distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, 2021 a fost anul rezilienţei, al adaptării la noile condiţii din piaţă. Cu resurse şi eforturi foarte mari, SmartWrap a obţinut rezultate bune în anul care s-a încheiat: modernizarea platformei de producţie, finalizarea procesului de rebranding, menţinerea profitabilităţii şi creşterea cifrei de afaceri sunt doar câteva dintre realizările companiei.
Anul trecut a debutat cu o investiţie de 350.000 euro în modernizarea halei de producţie de la Râşnov şi 150.000 Euro în sisteme informatice, salariile angajaţilor noi în producţie şi în divizia de vânzări key account precum şi în finalizarea procesului de relansare strategică, început în 2020 - lansarea noului site.
Potrivit sursei citate, provocările din piaţă s-au intensificat odată cu creşterea tot mai mare a preţurilor la materii prime (de la 800 Euro/tonă la 2.200 Euro), costuri mari de transport şi întârzieri la livrare, care au generat deficit de marfă. Toate acestea au fost dublate de presiunea preţurilor care s-au schimbat foarte des, provocarea cea mai mare fiind ofertarea zilnică către clienţi.
"După un an extrem de dificil, suntem bucuroşi că am încheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am menţinut profitabilitatea, asta în condiţiile creşterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de producţie şi noi angajaţi, a dublării preţurilor la materii prime şi crizei disponibilităţii produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adăugată prin creşterea ponderii în business a produselor HP (High Performance) - de la 35% în 2019, am atins 51% în 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung. Cel mai mult ne bucură că nu am fost nevoiţi să restructurăm personalul. Intrăm optimişti în 2022 şi ne propunem să creştem echipa de vânzări, să lansăm concepte şi produse noi în piaţă şi să implementăm un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienţi. Deja începem anul cu o noutate pentru clienţii noştri - 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienţi noi şi fidelizarea celor loiali", Melinda Mureşan, fondator şi Director General M&M Product/SmartWrap.