Alumil ROM Industry SA ("ALUMIL România") a înregistrat o cifră de afaceri de 90,8 milioane lei pentru 2021, însemnând o creştere de 24,5% faţă de anul 2020. Profitul net înregistrat de companie anul trecut a fost de 6 milioane lei faţă de 3,67 milioane lei în 2020, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, aproximativ 98,5 % din cifra de afaceri a fost realizată pe piaţa internă, diferenţa de 1,5% reprezentând exporturi către Alumil Industry S.R.L. din Republica Moldova, către compania mamă, Alumil Aluminium Industry S.A. din Grecia, şi alte societăţi.
Compania estimează că în cursul anului 2021 şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă cu o cotă estimată de aproximativ 25-28%, aceasta variind între 35% pe zona de retail şi 20% pe zona de proiecte de mari dimensiuni.
"Anul trecut am reuşit să consolidăm şi mai mult relaţiile cu partenerii printr-o comunicare transparentă şi continuă în vederea onorării angajamentelor asumate faţă de aceştia. Suntem fideli parcursului nostru de a livra excelenţă atât din punct de vedere operaţional, cât şi din perspectiva produselor comercializate." a declarat Marius Ioniţă, Director General ALUMIL România. "Vorbim de cercetare şi inovare, sistemele ALUMIL de calitate superioară fiind certificate şi recunoscute la nivel internaţional. Produsele ALUMIL răspund cerinţelor variate ale pieţei precum şi nevoii de integrare în designul de locuinţe moderne, astfel asigurând premisele unei dezvoltări durabile." a adăugat Marius Ioniţă.
Ca parte a efortului constant de a oferi soluţii optime pentru construcţiile contemporane, compania a dezvoltat un protofoliu de produse inovative şi cu preformanţe deosebite: design minimalist, izolare termică avansată, niveluri ridicate de siguranţă, rezistenţă la condiţii meteo extreme, protecţie împotriva focului, a cutremurelor, diverse soluţii destinate persoanelor cu dizabilităţi.
De la uşile de intrare şi cele armoncie, până la sistemele glisante automatizate, produsele din gama SUPREME - noua generaţie de sisteme avansate ALUMIL - sunt proiectate ţinând cont de standarde înalte de funcţionalitate şi grad ridicat de eficienţă energetică. Acestea pot acoperi suprafeţe vitrate largi în care suprafaţa de aluminiu vizibilă este redusă considerabil, răspund cerinţelor de case pasive, asigură un nivel de siguranţă ridicat şi, nu în ultimul rând, corespund trendurilor arhitecturale actuale.
Calitatea şi respectul faţă de mediul înconjurător, precum şi siguranţa muncii sunt principii fundamentale pentru companie, scopul urmărit fiind cel de adoptare a principiilor de dezvoltare sustenabilă în toate operaţiunile. Iniţiativele companiei pentru anul în curs ţin cont în mod special de aceste aspecte şi se vor concretiza într-o serie de acţiuni derulate sub umbrela responsabilităţii sociale corporative.
Pentru atingerea obiectivelor în următorii ani, Alumil România se va concentra pe creşterea calităţii serviciilor oferite clienţilor, o promptitudine sporită în onorarea comenzilor şi ameliorarea timpilor de livrare. Parte din acest proces o constituie platforma B2B "My Alumil", lansată la finele anului trecut, un instrument digital oferit partenerilor, menit sa uşureze procesul de achiziţie. La aceasta se adaugă şi investiţiile făcute în modernizarea celor mai importante HUB-uri regionale din Cluj-Napoca şi Iaşi, ce oferă o flexibilitate crescută în derularea operaţiunilor la nivel zonal, se arată în comunicat.