Retailerul Jysk România a ajuns, în anul financiar 2015-2016, la o cifră de afaceri de 223 de milioane de lei şi un EBIT de 28 de milioane de lei, rezultate cu 61%, respectiv 180% mai mari în comparaţie cu anul trecut, potrivit unui comunicat al companiei, trimis Redacţiei.
Retailerul scandinav Jysk comercializează produse pentru casă şi grădină.
Potrivit companiei, în ultimul an, vânzările au crescut foarte mult în special la categoria de saltele - unul cele mai căutate produse ale brandului, şi mobilier de interior.
Grupul Jysk Nordic, care activează în 45 de ţări, a anunţat pentru anul financiar 2015-2016 o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de euro şi un EBIT de 422 milioane de euro.
Jysk a intrat pe piaţa din ţara naostră în 2007, când a deschis primul magazin în Oradea, iar acum are 40 de magazine în România şi aproape 500 de angajaţi.