Pentru a răspunde la realitatea cotidiană de dezvoltare post criză, RE/MAX România va reduce numărul de persoane care pot vizita o proprietate în acelaşi timp, vizionarea prin intermediul tehnologiilor digitale, precum şi obligaţia agentului de a utiliza măşti, mănuşi şi protecţie pentru încălţăminte la fiecare interacţiune directă cu clienţii, se arată într-un comunicat al companiei remis Redacţiei noastre.
Răzvan Cuc, Preşedinte RE/MAX România, a declarat: "O parte dintre măsurile de siguranţă anunţate au fost implementate în cadrul birourilor RE/MAX pe toată durata pandemiei, având la bază strategia de oferi clienţilor servicii de înaltă calitate chiar şi în condiţiile distanţării sociale. Vrem să subliniem, însă, că şi după relaxarea măsurilor de distanţare vom continua să aplicăm toate normele necesare pentru protecţia agenţilor şi clienţilor şi vom impune, totodată, noi măsuri adaptate contextului ".
Potrivit sursei citate, în acest sens, principala prioritate a agentului va fi siguranţa proprietăţii clientului. Astfel, pentru a reduce interacţiunile cu mai multe persoane deodată, doar cumpărătorul va avea voie să vadă locuinţa, fără familia extinsă, copii sau prieteni. Cu toate acestea, dacă nu sunt permise vizionările de către proprietar sau cumpărătorul nu se simte confortabil să vizioneze locuinţa în această perioadă, agentul RE/MAX va apela la cele mai noi tehnologii digitale pentru intermedia tranzacţia, o metodă tot mai des utilizată în ultima perioadă.
Astfel, fotografiile la 360 de grade, videoclipurile sau tururile virtuale, ce reprezintă deja o constantă în munca agenţilor, le vor oferi clienţilor mai mult confort, dar şi o privire aprofundată asupra proprietăţii de care sunt interesaţi.Potrivit reprezentanţilor RE/MAX, clienţii sunt receptivi la acest nou mod de lucru şi sunt de părere că modul de colaborare chiar se va schimba în acest sens, în scopul reducerii timpului pierdut în trafic pentru a vizita proprietăţile.
Pe de altă parte, agenţii vor continua să respecte măsurile standard în interacţiunea directă cu clientul şi vor purta de fiecare dată măşti, mănuşi şi echipament de protecţie pentru încălţăminte pentru a minimiza riscurile şi răspândirea virusului.