ÎN IANUARIE Eximtur, vânzări în creştere de peste 38%

Adelina Toader
Ziarul BURSA #Companii / 25 februarie 2019

Eximtur, vânzări în creştere de peste 38%

Vânzările agenţiei de turism Eximtur au depăşit 66 de milioane de euro, în 2018

Trendul ascendent pentru Turcia se menţine şi în acest an

Agenţia de turism Eximtur a înregistrat în luna ianuarie o creştere a vânzărilor de peste 38%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, potrivit datelor agenţiei.

Reprezentanţii turoperatorului au declarat că această creştere importantă înregistrată în luna ianuarie este susţinută în continuare de acordarea voucherelor de vacanţă în sistemul bugetar, volumul de vânzări pentru destinaţiile autohtone fiind mai mare cu 120%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, când s-a înregistrat o creştere de peste 150% la destinaţiile balneare şi montane şi de aproape 100% pentru cele de pe litoral.

De asemenea, oficialii Eximtur consideră că turiştii au o tendinţă evidentă de a-şi asigura vacanţa încă de la începutul anului, pe de-o parte pentru a beneficia de locuri în destinaţiile preferate, dar şi pentru a beneficia de reducerile "early booking" de la început de an.

Lucia Nora Morariu, preşedintele Eximtur, a precizat: "Din experienţa anului 2018, turiştii care nu s-au orientat din vreme, nu au mai găsit disponibilităţi în destinaţiile dorite, astfel că, anul acesta ne-au apelat din timp".

Domnia sa a adăugat că pentru litoral Marea Neagră de exemplu, locurile sunt deja vândute în proporţie de 60%.

Reprezentanţii agenţiei au mai precizat că, din rapoartele interne, se observă o creştere semnificativă pentru staţiunile Băile Herculane, unde se investeşte mult în renovarea hotelurilor şi se oferă servicii de calitate într-un cadru natural.

"Sperăm că renovarea centrului vechi va deveni prioritară, astfel încât staţiunea Băile Herculane să îşi recapete strălucirea de odinioară", mai spun reprezentanţii agenţiei.

De asemenea, aceştia au mai afirmat că şi la Băile Felix se investeşte semnificativ în renovarea unităţilor, iar serviciile şi personalul de aici sunt la un nivel înalt. În plus, apropierea de oraşul Oradea, care devine încet, încet un mag­net turistic, reprezintă un bonus pentru turiştii care aleg Băile Felix.

Şi Delta Dunării este din ce în ce mai căutată de turişti, potrivit datelor agenţiei, pentru că este din ce în ce mai accesibilă datorită preţurilor tot mai competitive, a accesibilităţii în zonă şi a excursiilor opţionale oferite de către hotelieri.

În 2019, oficialii Eximtur apreciază că se va menţine trendul ascendant pentru destinaţia Turcia, datorită zborurilor charter din opt oraşe ale ţării, dar mai ales datorită raportului excelent calitate-preţ şi diversităţii serviciilor oferite de complexele hoteliere turceşti.

Totodată, şi Egiptul va fi una dintre destinaţiile anului 2019, şapte oraşe din ţară beneficiind de curse charter către această ţară.

Apetitul în creştere al turiştilor pentru destinaţii exotice, croaziere, observat în 2018, va continua şi pe parcursul acestui an, ne-au mai transmis reprezentanţii agenţiei, care se aşteaptă să primească din partea turiştilor, de asemenea, solicitări tot mai speciale, precum călătorii pentru cunoaşterea unor culturi exotice, ca Maroc, sau pentru experienţe unice multisenzoriale, ca Japonia, sau safari.

Vânzările agenţiei de turism Eximtur au depăşit 66 de milioane de euro, în 2018, înregistrând o creştere de aproximativ 20%, faţă de volumul de vânzări realizat în anul anterior, conform datelor agenţiei. Serviciile oferite prin diviziile specializate ale companiei - business travel şi organizare evenimente, leisure şi incoming - au avut ca beneficiari peste 320.000 clienţi, în creştere cu peste 23% faţă de anul anterior.

Anul trecut, pe turismul intern, Eximtur a avut un plus de 51%, creştere datorată în special voucherelor de vacanţă acordate în sistemul bugetar. Vacanţele pe Litoral au cunoscut o creştere de 33%, anul trecut, iar sejururile în staţiunile balneare, montane şi în Delta Dunării au avut un plus de 85%, ambele depăşind cu mult estimările de la începutul anului. De asemenea, turismul exetern a avut o creştere de 25%, potrivit datelor agenţiilor.

Anul trecut, Turcia a avut o creştere de 76%, comparativ cu 2017, fiind pe locul întâi în topul vânzărilor externe ale Eximtur. Datorită introducerii charterelor cu plecare din mai multe oraşe, Egiptul a avut o creştere de 558%, faţă de 2017. Totodată, Franţa a avut un plus de 48%, Germania - 19% şi SUA de 28%, călătoriile din aceste destinaţii fiind efectuate în special în scopul de business.

Dintre destinaţiile exotice, creşteri importante s-au înregistrat, anul trecut, pentru Republica Dominicană (28%) şi Maldive (28%), dar şi croazierele au avut un plus de 46%, conform datelor agenţiei.

Eximtur a emis anul trecut bilete de avion în valoare de peste 22 milioane de euro.

La finalul anului 2018, echipa Eximtur număra 200 de angajaţi.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb