ÎN PERIOADA PANDEMIEI Numărul clienţilor OTP Bank care au efectuat tranzacţii bancare prin Internet Banking a crescut cu 75%

G.U.
Bănci-Asigurări / 2 februarie 2022

Numărul clienţilor OTP Bank care au efectuat tranzacţii bancare prin Internet Banking a crescut cu 75%

OTP Bank România anunţă o creştere cu 75% a numărului de clienţi care au efectuat tranzacţii bancare prin intermediul serviciului de Internet Banking, OTPdirekt, în perioada 2020-2021, faţă de anul 2019, se arată într-un comunicat de presă al băncii.

Potrivit datelor OTP Bank, în ultimii doi ani, numărul utilizatorilor serviciului de Internet Banking s-a majorat cu 50%, iar valoarea tranzacţiilor online a crescut cu 31%.

De asemenea, în perioada analizată, s-a înregistrat o intensificare a gradului de utilizare a produselor şi serviciilor electronice OTP Bank, peste 26.000 de carduri fiind activate în aplicaţiile Apple Pay şi OTPay, serviciile de plăţi contactless cu telefonul mobil.

"Aceste creşteri reflectă gradul de satisfacţie a clienţilor OTP Bank România, prin prisma siguranţei şi eficienţei oferite de aceste platforme şi instrumente bancare moderne. Totodată, pandemia a intensificat utilizarea serviciilor şi produselor digitale, iar alegerea tranzacţiilor şi operaţiunilor bancare online, în detrimentul celor care necesită folosirea cash-ului, a venit natural. În 2022 avem planificate noi investiţii de aproximativ 50 milioane de lei în IT şi digitalizare, precum şi în îmbunătăţirea soluţiilor tehnologice existente.", a declarat Constantin Mareş, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

Principalele operaţiuni derulate de clienţi prin intermediul Internet Banking-ului sunt următoarele: Magnetul de Bani - transfer rapid de bani, crearea de depozite şi a conturilor de economii, investiţii, schimburi valutare şi transferuri inter şi intrabancare.

Potrivit sursei citate, cei mai mulţi dintre utilizatorii Internet Banking-ul au efectuat plăţi pentru achitarea utilităţilor, în general, sau alte obligaţii de plată din alte relaţii comerciale.

Tendinţa spre digitalizare, care poate fi observată în ultimii ani, este susţinută şi de evoluţia serviciilor digitale oferite de OTP Bank, care în 2021 şi 2020 a lansat atât noi instrumente, cât şi versiuni îmbunătăţite pentru diferite servicii. Astfel, în 2021, au fost făcute investiţii în lansarea Creditului 100% online de nevoie personale, o variantă rapidă de finanţare, care eficientizează semnificativ interacţiunea clienţilor cu banca. Diversificarea şi modernizarea ofertei digitale a inclus, de asemenea, şi procesul de deschidere cont online pentru persoane fizice.

În 2020, OTP Bank a lansat noi versiuni pentru serviciul OTPdirekt şi SmartBank şi chatbot-ul Octavian, asistentul digital care consiliează clienţii băncii în procesul de suspendare a plăţii ratelor. Noile instrumente digitale au scopul de a furniza clienţilor o experienţă de utilizare cât mai facilă şi mai sigură.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb