Elefant Online SA, compania ce operează elefant.ro, a obţinut în primele 6 luni din acest an, o valoare a GMV (un indicator care exprimă valoarea totală a mărfurilor vândute într-o anumită perioadă, prin intermediul unui site) de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creştere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani, se arată într-un comunicat de presă. Profitul brut în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creştere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciţii financiare.
Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.
"Anul a început cu o creştere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricţiilor. Începând din luna mai, românii şi-au orientat consumul mai mult către vacanţe, restaurante, spectacole şi magazinele de proximitate. Vedem această corecţie de piaţă ca pe una tranzitorie şi ne aşteptăm la o revenire a creşterii consumului online începând cu luna septembrie", explică Sergiu Chircă, director general al elefant.ro.
De la începutul anului, compania a deschis un showroom în Braşov şi un al doilea urmează să fie inaugurat peste câteva zile în centrul comercial Park Lake din Bucureşti, se menţionează în comunicat.
"În strategia noastră de investiţii abordarea acestui segment - numit în industrie last mile şi care defineşte proximitatea faţă de client - este un element important. Vom deschide treptat şi alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locaţii la nivel naţional", adaugă Sergiu Chircă.