Accace România, una dintre principalele companii de consultanţă de afaceri şi externalizare servicii din Europa Centrală şi de Est, raportează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro în prima jumătate a anului 2021, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Compania îşi propune pentru acest an afaceri în valoare de 3,4 milioane de euro.
Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent. Investiţiile făcute de Accace anul trecut s-au concentrat, în principal, în automatizarea proceselor de contabilitate şi de salarizare, prin intermediul platformei dedicate TULIP, precum şi în digitalizarea interacţiunii cu clienţii în soluţia Accace eShop, prin care aceştia au acces rapid la consultanţă online. În 2021, compania va continua investiţiile în digitalizare, având ca obiective creşterea cotei de piaţă şi a profitabilităţii prin procese de automatizare şi eficientizare, dar şi diversificarea portofoliului de clienţi prin servicii existente sau prin lansarea unora noi.
Potrivit datelor Accace, în topul celor mai solicitate servicii de către clienţi anul trecut s-au aflat cele de contabilitate şi conformitate fiscală. Anul acesta, pe primul loc în solicitările clienţilor se află serviciile de payroll şi administrare de personal. Categoria de servicii cu cea mai mare creştere în 2020 comparativ cu anul anterior a fost cea de înfiinţare companii, iar în prima jumătate a lui 2021 cele legate de salarizare şi administrare a resurselor umane. Pentru al doilea semestru, compania estimează o creştere a cererii pentru serviciile de consultanţă fiscală şi legislaţia muncii.
În ceea ce priveşte industriile care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut, în top s-au aflat retail, eCommerce şi IT, toate înregistrând creşteri de minimum 15%. Conform analizelor companiei, cei mai mulţi dintre clienţii Accace au pus un accent mai mare anul trecut pe procesele de digitalizare, securitatea datelor şi pe schimbul rapid de informaţii.
Potrivit sursei citate, în prezent, portofoliul Accace România numără peste 1300 de clienţi, majoritatea din industria de retail & FMCG, IT, agricultură, transport sau servicii, precum Sportisimo, Levi`s, LC Waikiki, Karaca, Goodyear, Essity, Notino, Eurowind Energy, SmartX, Air France sau KLM.
Pentru a veni în sprijinul clienţilor mai ales în perioada pandemiei, anul trecut compania a lansat Accace eShop, platformă prin care aceştia îşi pot rezerva o sesiune de consultanţă online cu unul dintre experţii Accace în funcţie de domeniul vizat. De asemenea, încă de la debutul pandemiei, compania a lansat o iniţiativă de CSR prin care oferă consultanţă gratuită de business pentru antreprenorii şi afacerile afectate de pandemia de COVID-19, se menţionează în comunicat.
"Odată cu pandemia, s-a intensificat procesul de digitalizare, de care aveam nevoie de mai multă vreme. A fost oportun faptul că şi autorităţile şi instituţiile publice au mers în aceeaşi direcţie, iar comunicarea cu aceştia, procesul de depunere a documentelor şi alte tipuri de interacţiuni au fost mult facilitate. La nivel global, în Accace, ne propunem să creăm un birou paperless, iar contextul actual ne-a adus mai aproape de concretizarea acestui proiect. Observăm o tendinţă evidentă de automatizare a proceselor de BPO (Business Process Outsourcing), precum şi a celor de conformitate fiscală, integrând tehnologii precum machine learning şi inteligenţă artificială", a declarat Laura Ştefan, Managing Director Accace România.