Valoarea primelor brute subscrise de Groupama Asigurări a crescut cu peste 5% în primul semestru al anului 2017, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 462 milioane de lei, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
François Coste, director general al Groupama Asigurări a declarat: "Rezultatele înregistrate în prima jumătate a anului confirmă faptul că strategia noastră funcţionează şi că suntem pe drumul cel bun în ceea ce priveşte câştigarea preferinţei românilor prin livrarea de produse şi servicii de calitate la un preţ corect, datorită angajamentului crescut al tuturor colegilor noştri".
Conform sursei, în rezultatul obţinut de companie în prima jumătate a anului, asigurările non-viaţă au avut o contribuţie de 445 milioane de lei, în urcare cu 5,3% faţă de anul trecut, în timp ce rezultatul tehnic net după comisionare s-a îmbunătăţit, fiind susţinut în mare măsură de îmbunătăţirea rezultatelor pe segmentele Sănătate, Accidente şi Property (inclusiv Agro).
Per total, valoarea primelor brute subscrise în categoria Sănătate şi Accidente a înregistrat o creştere semnificativă, de 87%, în contextul potenţialului ridicat al acestui segment de piaţă, precum şi datorită eforturilor susţinute de dezvoltare a acestei linii de business. Zona de Property (inclusiv Agro) a avut o evoluţie semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, marcând o creştere de peste 8%, până la 100 milioane de lei, informează sursa.
Pe segmentul Auto, poliţele CASCO au înregistrat o creştere de 9%, până la 189 milioane de lei, în timp ce RCA a scăzut cu 11%, până la valoarea de 109 milioane de lei. În plus, linia de 'alte asigurări non-viaţă - transport, răspunderi civile şi travel' asigurătorul a consemnat o creştere de 9%, se mai arată în comunicat.
Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte asigurările de viaţă, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, acestea au avut o evoluţie stabilă în primul semestru al anului 2017, ele fiind un punct de focus al companiei pentru perioada următoare.
Reprezentanţii companiai au precizat: "Rămânem, de asemenea, asigurătorul cu cel mai mic număr de reclamaţii înregistrate la ASF (conform datelor publicate lunar pe site-urile companiilor de asigurări), precum şi cel mai mare angajator din piaţă, convinşi fiind că angajamentul echipei noastre este determinant în construirea unei relaţii pe termen lung cu clienţii noştri şi cu partenerii noştri".