Bestevent, unul dintre primii 5 planneri şi integratori de soluţii full-service pentru organizarea de evenimente, anticipează o creştere cu aproximativ 20% a industriei MICE (Meeting, Incentives, Conference & Exhibitions) comparativ cu 2022, în contextul în care anul anterior a adus noi provocări economice şi socio-politice, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit Bestevent, retrospectiva anului 2022 arată o creştere a valorii medii a evenimentelor, raportat la nivelul anului 2019, precum şi un număr semnificativ mai mare de evenimente derulate pe parcursul anului. De asemenea, a fost înregistrată şi o creştere relevantă a cererii pentru proiectele private, iar sezonul nunţilor din anul 2022, de exemplu, a depăşit nivelul celui pre-pandemic, în România fiind organizate aproximativ 120.000 de nunţi.
În ceea ce priveşte evenimentele corporate, Capitala rămâne o destinaţie prolifică pentru evenimentele de amploare, următoarele oraşe cu un volum mare de evenimente, fiind Cluj-Napoca şi Iaşi. De altfel, companiile care investesc cel mai mult în organizarea de evenimente corporate provin din industriile pharma, automotive şi real estate.
Cu un total de peste 150 de evenimente corporate organizate anul trecut de către Bestevent, cel mai mare a fost reprezentat de o întâlnire anuală a distribuitorilor globali pentru o companie japoneză producătoare de scule electrice, unul dintre cei mai mari 3 jucători pe piaţa de profil. Evenimentul s-a desfăşurat pe o perioadă de 5 zile, la Palatul Parlamentului, şi a reunit peste 500 de participanţi, absorbind un buget total de peste 500.000 euro. Serviciile oferite de Bestevent au acoperit întreaga gamă, de la servicii de shuttle, catering & accommodation, entertainment, venue management & decorations, până la soluţii tehnice complete: afişaj LED, sunet, lumini, scenotehnică subliniază sursa citată.
"În tot acest mix de know-how specific, abilitatea de a gestiona cu succes un eveniment de amploare, sub toate aspectele lui, rămâne un puternic diferenţiator pe piaţa organizării de evenimente. Plus-valoarea este dată, într-o mare măsură, şi de expertiza nişată şi de supraspecializarea tehnică. Ne bucurăm că, încă din 2005, Bestevent oferă servicii complete pentru orice tip de eveniment şi soluţii tehnice şi logistice pentru evenimente & instalări fixe.", a declarat antreprenorul Cristian-Daniel Gireadă, owner Bestevent, cu o experienţă de peste 23 de ani în industrie.
Printre alte evenimente de referinţă din portofoliul companiei, de anul trecut, se numără şi Gala Romanian CSR Awards, Opereta Crai Nou de Ciprian Porumbescu, producţie a Operei Naţionale Bucureşti, şi Târgul Drăgaica, de la Buzău.
Potrivit unui studiu realizat de Annett Polaszewski-Plath, unul dintre leaderii internaţionali cu experienţă vastă în industria digitală şi marketing în medii de afaceri internaţionale, 84% dintre organizatorii de evenimente sunt de acord că experienţa participanţilor şi nevoia de a se conecta offline, rămân factori cruciali în crearea unor evenimente de succes. În egală măsură, după un an efervescent, Bestevent mizează în continuare şi pe tehnologie.
Astfel, direcţia de business pentru 2023 va păstra focusul pe implementările care se folosesc de tehnologia LED. De altfel, compania este partenerul NovaStar în România - cel mai mare furnizor global în proiectarea şi dezvoltarea soluţiilor de control al afişajelor LED, iar începând cu 2018, echipa Bestevent s-a specializat constant, pentru a oferi soluţii complete de ecrane LED fixe. Mai mult, anul trecut, pentru prima dată în România, companiile care folosesc tehnologia LED în activitatea lor (evenimente, instalări fixe şi televiziune), precum şi integratorii de ecrane LED au avut ocazia să se certifice ca ingineri, în cadrul unui curs dedicat.
În planurile companiei pentru acest an se numără şi investiţia într-o locaţie exclusivistă, pentru evenimente outdoor, pe malul Mării Egee, în Halkidiki.
"Ultimii ani au venit cu multe provocări pentru industria de profil. Totuşi, după 2 ani de pandemie putem spune că toată industria a avut un an prosper, dacă ţinem cont şi de situaţia politică externă. În noul an pregătim pentru clienţii noştri multe experienţe inedite, dar în acelaşi timp personalizate după dorinţele lor", a completat Cristian-Daniel Gireadă, se menţionează în comunicat.