În urma celei mai importante licitaţii a anului 2008, "Iniţiative România" a recâştigat contul de media full service al Orange România, cel mai mare operator local de telefonie mobilă, anunţă un comunicat remis redacţiei.
Octav Popescu, Managing Director Initiative România, declară: "Dincolo de emoţii şi de dorinţa de a rămâne partenerii unuia dintre cele mai puternice branduri din lume, licitaţia tocmai încheiată a fost poate cel mai incitant proiect pe care l-am gestionat în ultimii ani. Se spune că, în general, într-un pitch, agenţia incumbent are şanse minime de a câştiga. Iată că am reuşit să demontăm acest mit."
Lider de piaţă în România, cu peste 10 milioane de clienţi, parte a grupului France Telecom, una din cele mai mari companii de telecomunicaţii din lume, Orange este un investitor de top în publicitate în ţara noastră.
"După 5 ani de parteneriat cu Initiative, Orange a decis să reevalueze piaţa de media organizând, zic eu, cel mai mare pitch din România ultimilor 2 ani. Am privit acest lucru ca pe un fenomen întru totul firesc pentru un business de asemenea proporţii şi am reacţionat cu entuziasm la o astfel de provocare", a adăugat Popescu.
Veronica Savanciuc, preşedinte Initiative România, a concluzionat: "Recâştigarea contului Orange dovedeşte faptul că o relaţie de succes se construieşte în timp, cu foarte multă muncă, valori comune şi, mai ales, pasiune."
"Iniţiative" este una din cele mai mari reţele independente de media din lume. Firma asigură servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie şi consultanţă de media. Cu o cifră de afaceri de circa 19 miliarde de dolari în anul 2003, Initiative Worldwide numără peste 3500 de angajaţi în cele 99 de birouri la nivel global.
Initiative este membră a Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG].
Activă pe piaţa de media românească de 12 ani, Initiative România este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide.
În România, "Iniţiative" face parte din grupul de companii care mai include Lowe & Partners, Brand Connection, Lowe PR si Scholz & Friends.
Portofoliul Initiative România include Orange România, Sarantis România, Millenium Bank, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, MOL România, Georgia Pacific, Pernod Ricard, PriceWaterhouseCoopers, KIKA, BMW, Austrian Airlines, Fujitsu Siemens Computers, Iberia, Vitan Platinium Towers, Power Horse, Continental, Reinert, Provident Financial, Carrefour Galleries.