Aysa.ai, soft de optimizare pentru motoarele de căutare, dedicat industriei e-commerce, lansat anul trecut de antreprenorul Marius Dosinescu, atrage o investiţie semnificativă de 150.000 de euro de la Innovator Spark, companie recunoscută pentru expertiza sa vastă în dezvoltarea software end-to-end. Intenţia investitorului este de a sprijini finalizarea şi lansarea soluţiei Aysa.ai ca produs SaaS, oferind astfel proprietarilor de magazine online un instrument puternic pentru gestionarea SEO, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, investiţia Innovator Spark în Aysa.ai va fi structurată în trei tranşe egale de 50.000 de euro, fiecare reprezentând 1.25% din companie. Prin această decizie, Innovator Spark a evaluat Aysa.ai la aproximativ 4 milioane de euro. Implicarea activă se va reflecta şi în participarea la consiliul de administraţie şi în oferirea de sfaturi strategice bazate pe expertiza şi experienţa acestora. Printre altele, compania îşi propune să ofere îndrumare în privinţa direcţiei de dezvoltare a produsului, strategiilor de piaţă şi planurilor de expansiune.
"Aysa.ai se remarcă printr-un potenţial semnificativ, iar dezvoltarea sa poate fi un model pentru firmele de IT din România, care trebuie să se adapteze cu agilitate la transformările din peisajul pieţei. Investiţiile în astfel de produse şi parteneriate similare se impune ca o iniţiativă strategică, menită să satisfacă corespunzător cerinţele şi nevoile în continuă schimbare ale acestui domeniu", a declarat Mihai Runcan, Fondator Innovator Spark.
Obiectivul principal al Aysa.ai în acest an este finalizarea şi lansarea comercială a produsului în varianta SaaS, alături de continuarea oferirii serviciilor SEO. Investiţia realizată de Innovator Spark va accelera dezvoltarea şi vânzarea produsului, precum şi expansiunea rapidă pe noi pieţe. În ceea ce priveşte distribuţia clienţilor între piaţa locală şi cea internaţională, strategia Aysa.ai se axează pe extinderea semnificativă a prezenţei în pieţe precum SUA, Canada şi Marea Britanie, iar în paralel testează şi dezvoltă produsul în Europa de Est, cu accent pe România, Bulgaria, Ungaria şi Moldova. Din punct de vedere financiar, compania ţinteşte atingerea unei cifre de afaceri de 300.000 de euro în 2024, bazată pe o combinare eficientă de abonamente SaaS şi servicii SEO.
"Prin parteneriatul solid cu Innovator Spark, Aysa.ai traversează un moment definitoriu în evoluţia sa. Această încredere financiară subliniază nu doar recunoaşterea potenţialului nostru, ci şi angajamentul nostru comun de a revoluţiona domeniul SEO. Cu aceste fonduri, ne propunem să finalizăm şi să lansăm produsul nostru SaaS, transformând Aysa.ai într-un instrument esenţial pentru gestionarea eficientă a SEO-ului. Suntem entuziasmaţi de oportunităţile ce se deschid şi suntem recunoscători pentru susţinerea partenerilor noştri în această călătorie inovatoare", a declarat Marius Dosinescu, Fondator Aysa.ai.
În ultimele nouă luni, de la lansarea pe piaţă, Aysa.ai a avut un progres constant, ajungând, în prezent, la 23 de clienţi plătitori şi 7 parteneriate strategice.
Dezvoltarea funcţionalităţilor Aysa.ai a inclus îmbunătăţiri majore, cu accent pe lansarea unei extensii pentru WordPress şi WooCommerce, o dezvoltare majoră, având în vedere popularitatea acestor platforme, arată sursa citată.
Integrarea a facilitat accesul utilizatorilor la funcţionalităţi avansate de SEO, simplificând procesul de optimizare pentru motoarele de căutare şi aducând un impact pozitiv asupra experienţei utilizatorilor, care benefciază acum de un mod mai intuitiv şi direct de gestionare a SEO pe site-urile lor, economisind timp şi efort.