Brandul Cif lansează noul Cif Power Cream Spray. Acest produs inovator este disponibil în trei variante şi are un format modern.
Mesajul "Toată puterea lui Cif Cream într-un spray" transmite în mod direct beneficiile noilor produse. Canalele utilizate pentru comunicarea noilor variante sunt televiziunea, outdoor-ul şi presa. Cele trei spoturi ale campaniei TV se evidenţiază prin faptul că reuşesc să transmită, cu mult umor, un mesaj care, în esenţă, este funcţional.
Noile Cif Power Cream Spray sunt susţinute şi prin promoţii în magazine, însoţite de product-demo. Consumatorii au astfel posibilitatea să participe la o demonstraţie a eficacităţii produselor, chiar în timp ce-şi fac cumpărăturile. În acelaşi timp, cumpărând oricare produs Cif Power Cream Spray, ei pot câştiga la loterie una dintre maşinile de spălat vase oferite ca premiu.
Brandul Cif, aflat în portofoliul companiei Unilever South Central Europe, deţine locul 1 pe piaţa de produse pentru curăţirea locuinţei, cu o cotă de piaţă valorică de 9,8% (martie-aprilie 2006), conform ACNielsen.