Inspectorii RAR au implementat o soluţie rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piaţa auto şi petenţii nemulţumiţi de prestarea serviciilor.
Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situaţie care a stat la baza reclamaţiei, RAR propune o modalitate alternativă de soluţionare a litigiilor cu operatorii economici autorizaţi tehnic RAR, care poate salva tuturor timp şi resurse: CONCILIEREA!
Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control şi să gestioneze speţa, (situaţie care necesită mai mult timp) echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent şi reclamat. O soluţie eficientă şi aplicată care salvează tuturor timpul şi resursele de orice fel.
Pe site-ul www.rarom.ro , la secţiunea "petiţii şi reclamaţii operatori economici" puteţi de astăzi opta pentru CONCILIERE! Dacă preferaţi varianta amiabilă, atunci când faceţi o reclamaţie, bifaţi căsuţa: "Da, vreau conciliere!" şi inspectorii RAR vor acţiona în cel mai scurt timp. RAR va contacta părţile implicate şi va media litigiul, astfel încât să se găsească şi să se implementeze cea mai bună soluţie de rezolvare a problemei.
Soluţia menţionată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activităţile din piaţa auto ce ţin de reparaţii care sub o formă sau alta au încălcat legea!