Cu prilejul tragerilor la sorţi pentru preliminariile Campionatului European de Fotbal din 2008, Bergenbier face o surpriză suporterilor Echipei Naţionale de Fotbal a României, oferindu-le aceeaşi bere prietenă a fotbalului românesc, într-un ambalaj de colecţie. Cutia inscripţionată cu imagini din meciurile Echipei Naţionale este lansată pe piaţă pentru a marca un nou început, o nouă şansă de calificare la un turneu final pentru Naţionala României. "Bergenbier rămîne acelaşi suporter adevărat al Naţionalei. Ne-am propus să le reamintim suporterilor de momentele de glorie ale Naţionalei şi să lansăm acest ambalaj inovativ. Noua cutie de Bergenbier e un semnal pentru un început de drum, spre calificarea la EURO 2008", spune Mihai Ghyka, directorul general al "Interbrew" România. Noua doză Bergenbier este produsă în ediţie limitată, fiind disponibilă pe piaţă numai în primele trei luni ale anului. "Estimăm o creştere a vînzărilor la cutia de Bergenbier cu 42% în primul trimestru al acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", ne-a declarat domnul Ghyka. Anul trecut, vînzările realizate de "Interbrew" la dozele Bergenbier au crescut cu 19% faţă de anul 2004.
În anul 1998, Bergenbier a făcut primul pas alături de Echipa Naţională de Fotbal a României prin semnarea unui contract, în urma căruia Bergenbier devenea sponsor principal.
Bergenbier este marcă a companiei "Interbrew" România, filiala locală a concernului multinaţional "InBev", numărul unu mondial.
"InBev" mai produce în ţara noastră renumitele mărci Stella Artois, Beck"s şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.