COSMOTE a finalizat, în urma unei investiţii de peste 2 milioane de euro, relocarea şi extinderea activităţilor principale de relaţii cu clienţii într-o clădire din Iride Business Park. Noul centru, amplasat pe primele două niveluri ale clădirii şi cu o suprafaţă de 5.000 mp, găzduieşte în prezent peste 300 de angajaţi ai departamentului de Relaţii cu Clienţii şi peste 120 de angajaţi ai diviziilor de IT, date şi reţea.
Locaţia din Iride Business Park este dotată cu echipamente de ultimă generaţie, care permit măsurarea traficului şi generarea de rapoarte de monitorizare şi evaluare, pentru îmbunătăţirea continuă a serviciilor de relaţii cu clienţii. Centrul dispune şi de un sistem IVR (sistem interactiv de răspuns vocal).
Vassilis Trochalidis, Director Vânzări şi Servicii Relaţii cu Clienţii, COSMOTE România, a declarat: "COSMOTE a început activităţile de relaţii cu clienţii în decembrie 2005, odată cu lansarea companiei, cu o echipă de aproape 50 de angajaţi. Ca urmare a evoluţiei rapide a numărului de clienţi, în prezent, echipa dedicată este formată din peste 460 de angajaţi, care operează din trei locaţii diferite".
Sediul central al COSMOTE România este amplasat în clădirea de birouri de clasa A - America House (Bucureşti), unde ocupă o suprafaţă de 3.500 mp. COSMOTE are, de asemenea, birouri de suport tehnic în Timişoara, Iaşi, Cluj, Bacău şi Braşov. COSMOTE a fost unul dintre cei mai dinamici angajatori de pe piaţă în anul 2007, creând peste 300 de noi locuri de muncă. În prezent, echipa COSMOTE este formată din peste 1.000 de angajaţi.