Televiziunile de sport vor avea concurenţă serioasă începând de anul viitor. Adunarea Generală a Ligii Profesioniste de Fotbal a aprobat proiectul care prevedea crearea unei platforme care să deţină unul sau două posturi TV. Gsp TV, Digi Sport, Eurosport, Dolce Sport, Sport Klub, Sport 1, Sport.ro vor avea parte de un concurent puternic. Este evident că nişa televiziunilor de sport este supraaglomerată, decizia Ligii fiind una de natură să forţeze mâna actualilor jucători de pe piaţă, care nu s-au înghesuit să liciteze pentru drepturile TV ale meciurilor din prima divizie.
Planul a fost explicat de preşedintele LPF, Dumitru Dragomir: "Am decis ca pachetul 9 să fie încredinţat TVR, aşa cum este semnată convenţia cu Consiliul Concurenţei. Dacă până la 15 iunie primim o sumă considerată de Adunarea Generală şi conducerea Ligii îndeajuns de benefică pentru cluburi, se va vinde într-un singur pachet tot ce a rămas. Din aceşti bani se va face o platformă, un post de televiziune, dacă se vând pe următorii trei ani toate pachetele, peste trei ani LPF va avea o platformă cu unul sau două posturi, care va transmite toate meciurile, dar şi alte programe. Dacă nu se vând, din februarie se face noua platformă". Practic, în cazul în care apare o televiziune care este dispusă să plătească aproximativ 100 de milioane de euro pentru cele cinci pachete rămase, proiectul Ligii va fi pus la păstrare pentru următorii trei ani. Dacă nu, din returul sezonului 2011/2012 forul condus de Dumitru Dragomir intră pe piaţa TV.
În ceea ce priveşte pachetul numărul 9, conducerea Televiziunii Române s-a arătat dispusă să ofere un milion de euro pe sezon competiţional, mult sub pretenţiile cluburilor. La licitaţia organizată de LPF, în 4 aprilie, preţul de pornire pentru pachetul destinat TVR a fost de 10.500.000 euro (3.500.000 euro/ sezon competiţional) la care se adaugă TVA. La respectiva licitaţie, Digi Sport - RCS&RDS a câştigat primul pachet de meciuri (13.200.000 de euro plus TVA), Dolce Sport -Romtelecom (12.900.000 de euro plus TVA), pe cel de-al doilea, iar Antena 1, pe ce de-al optulea (10.500.000 de euro plus TVA), pentru celelalte pachete nelicitând nimeni.