SoftServe a fost inclusă în topul companiilor de tehnologie de urmărit în 2023 de către Hipo.ro, unul dintre cele mai mari portaluri de recrutare din România, cu 12.000 de job-uri şi peste 1 milion de utilizatori înregistraţi, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, printre cele mai importante atribute care au asigurat prezenţa SoftServe în cadrul topului "10 noi companii de tehnologie care trebuie urmărite în 2023" se numără: posibilitatea angajaţilor de a lucra remote, accentul pe care compania îl pune pe starea de bine a acestora, diversitatea proiectelor şi oportunităţile de creştere şi de reconversie profesională, dar şi beneficiile extrasalariale flexibile.
SoftServe, care a deschis centrul din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere globale, are în prezent o echipă de peste 50 de angajaţi în România şi intenţionează să crească la 800 de oameni până la finalul lui 2025.
Potrivit reprezentanţilor SoftServe, în acest moment compania caută, printre altele, DevOps Engineers, Data & Big Data Engineers, Experience Designers şi Business Analysts în România.
" Am reuşit în doar 8 luni să construim o echipă puternică, care numără în prezent peste 50 de colegi şi este în continuă creştere. Consider că structura foarte diversificată a proiectelor globale pe care angajaţii noştri le coordonează pentru clienţi de top şi importanţa pe care o acordăm ca organizaţie dezvoltării oamenilor şi susţinerii unui echilibru cu viaţa personală sunt elemente care ne poziţioneză ca un angajator atractiv pentru specialiştii locali. Candidaţii vor flexibilitate, proiecte interesante şi beneficii competitive", a declarat Dan Paraschiv, Country Manager SoftServe România.
Potrivit acestuia, compania, care permite tuturor angajaţilor să lucreze la distanţă, este pregătită să vină în întâmpinarea candidaţilor inclusiv cu orare de muncă flexibile - în afara tradiţionalului 9-18. În plus, compania oferă 25 de zile de concediu de odihnă ca standard, dar şi alte zile libere pentru evenimente de familie sau sănătate, în plus faţă de cele legale. Spre exemplu, în cazul unor probleme de sănătate, angajaţii pot beneficia de 5 zile libere extra, fără adeverinţă medicală.
De asemenea, pachetul de beneficii extrasalarial este flexibil, compania oferind o suma fixă pe care angajatul decide cum o cheltuie, având la dispoziţie o gamă variată de servicii: de la tichete de masă şi vacanţă la abonamente la sala de sport, abonamente medicale sau, pur şi simplu, carduri cadou la retaileri celebri.
În sprijinul dezvoltării angajaţilor, SoftServe oferă programe de dezvoltare profesională, cu acces direct la cele mai noi tehnologii, inclusiv un program intern de reconversie, care se concentrează intens pe cursuri şi materiale de instruire dedicate pentru a sprijini trecerea de la o tehnologie la alta a angajaţilor.
Expertiza companiei este variată. SoftServe livrează soluţii IT la nivel global, pentru clienţi din America de Nord, Europa şi Asia, şi deserveşte industrii diverse: de la energie şi petrol la industria medicală, finanţe şi retail, auto sau producţie. Specialiştii săi au o expertiză extinsă, de la inginerie software, Cloud şi DevOps la Big Data, AI, IoT, securitate cibernetică, realitate extinsă (XR) sau robotică. În plus, compania are una dintre cele mai mari comunităţi Big Data şi Data Science din Europa de Est, cu peste 200 de ingineri, şi o echipă de cercetare şi dezvoltare de deep-tech care dezvoltă soluţii de ultimă generaţie.
În 2006, compania şi-a lansat propriul sistem educaţional, SoftServe University, cu peste 1,100 de soluţii de învăţare şi certificări realizate intern, care le oferă angajaţilor competenţe manageriale şi de leadership, precum şi abilităţi IT. Acestea se adaugă resurselor din Udemy, platformă la care toţi angajaţii au acces gratuit.
" De asemenea, observăm că specialiştii IT sunt din ce în ce mai interesaţi să facă parte dintr-o organizaţie responsabilă, care se implică în comunitate, iar SoftServe nu doar ca are propriile ţinte de decabornizare, dar are şi propria fundaţie caritabilă cu ajutorul căreia sprijină comunităţile în nevoie, dar şi propria platformă de crowd-sourcing prin care dezvoltă proiecte pro-bono pentru ONG-uri sau instituţii", a adăugat Dan Paraschiv, Country Manager SoftServe România, se menţionează în comunicat.
1. Reclama multă
(mesaj trimis de Neamțul53 în data de 07.02.2023, 17:16)
Sunt curios daca la viitoarele angajări se vor face discriminări fasciste și ilegale pe vârstă,aspect fizic sau rasă, dacă se vor face aceste mizerii înseamnă ca acele vorbe despre companie sustenabila sau carbon free sau socială sunt un bla bla bla pentru fraieri,nu poți fi o companie curată și corectă dacă aplici discriminări inumane și ilegale la angajare,foarte multe firme fac acest lucru dar se laudă ca ei sunt corecți și sustenabili și sociali, evident o minciună pentru fraierii care cred asa,eu nu zic ca firma de mai sus face asa ceva am vorbit in mod general.