IULIUS anunţă integrarea unui nou concept de hipermarket Auchan în proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, potrivit comunicatului emis redacţiei.
Proiectul RIVUS de reconversie industrială şi regenerare urbană, aflat în etapa de obţinere a autorizaţiei de construcţie la Cluj-Napoca, va include un mix diversificat de funcţiuni: retail, cultural, birouri, entertainment, servicii, parc şi spaţii de relaxare. Investiţia estimată la 500 de milioane de euro este realizată de IULIUS şi Atterbury Europe şi va avea retailerul Auchan ca ancoră pe segmentul de hipermarket alimentar.
Auchan pregăteşte un nou concept de hipermarket pentru proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, cu o suprafaţă de aproximativ 6.000 mp şi un format inovator, adaptat amplasării centrale şi viziunii mixed-use. Retailerul este un partener tradiţional al IULIUS, fiind prezent în majoritatea proiectelor grupului, precum Palas Iaşi, Iulius Town Timişoara şi Iulius Mall Cluj. În 2024, Auchan a sărbătorit 18 ani de activitate în România, având peste 440 de magazine şi o medie zilnică de 350.000 de clienţi.
RIVUS este un concept personalizat pe necesităţile unuia dintre cele mai cosmopolite oraşe din România şi cu o direcţie de tip "oraş de 15 minute", ceea ce presupune asigurarea unor funcţiuni multiple, utile zilnic, accesibile locuitorilor în proximitate. "RIVUS este un proiect cu anvergură regională, cea mai mare investiţie pe care am realizat-o până acum. De Auchan ne leagă o colaborare frumoasă, care a început încă din anul 2007, tot într-un proiect din Cluj-Napoca - Iulius Mall. Suntem bucuroşi să avem un hipermarket Auchan în proiectul RIVUS, având experienţa anterioară a unei colaborări de succes şi a capacităţii partenerului de a dezvolta concepte personalizate, în acord cu valorile şi exigenţele proiectelor noastre, aşa cum s-a întâmplat şi la Palas Iaşi, în 2012, unde s-a deschis primul format din ţară Auchan City, ale cărui performanţe sunt foarte bune. Hipermarketul Auchan din cadrul RIVUS va fi un format nou, adaptat conceptului premium al proiectului, pentru care pregătim un mix complet, cu premiere regionale şi naţionale, atât în materie de retail, cât şi în ceea ce priveşte oferta de timp liber, culturală, de entertainment şi edutainment", a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.
Hipermarketul Auchan din cadrul RIVUS va fi un proiect cheie în strategia de dezvoltare a retailerului, care vizează un comerţ omnicanal modern, de calitate, cu o gamă largă de produse. Conceptul va include un model de discount responsabil, oferind preţuri mici în fiecare zi, pentru a răspunde nevoilor consumatorilor dintr-un format inovator şi adaptat contextului urban.
Proiectul RIVUS Cluj-Napoca va include cea mai mare suprafaţă de retail din România, de 145.000 mp, spaţii de birouri premium, soluţii culturale şi de entertainment inovative, precum şi o grădină de 5 hectare. De asemenea, va oferi acces şi interactivitate pe malul râului Someş, în premieră.
Opinia Cititorului