Produsele cosmetice de întreţinere facială din gama Jan D'Arcel vor revoluţiona conceptul de înfrumuseţare atît pentru femei, cît şi pentru bărbaţi, a apreciat, ieri, la lansarea acestor produse Monica Catană, manager general al firmei "Monica" SA. Produsele importate exclusiv pentru România de către firma timişoreană SC Monica SA vor intra în curînd şi pe piaţa bucureşteană unde concurenţa pe segmentul cosmeticelor tip "lifting" este deja mare. Produsele D'Arcel se comercializează în prezent în peste 40 de ţări, în România ele fiind prezente din anul 2003, pentru tipurile de îngrijire corporală.
Sub sloganul "Afrodita cucereşte oraşul Bucureşti", o serie de cosmeticiene din Germania vor face cursuri de pregătire cu colegele din România pentru a le iniţia în înfrumuseţarea clientelor şi clienţilor. Linia de produse D'Arcel cuprinde cosmetice de faţă (din gama de lux), produse speciale pentru tratarea pielii îmbolnăvite de unele ciuperci, o gamă de aromoterapie, o gamă exclusiv masculină, tratamente pentru corp şi gama decorativă, mai puţin prezentă în saloanele de cosmetică din România, informează Rompres.
Tratamentele cu produsele D'Arcel se adresează în primul rînd vedetelor care pot beneficia de măştile cu efect de "lifting" chiar cu cîteva minute înainte de intrarea în scenă sau pe platourile de filmare.
Produsele firmei franţuzeşti pot fi achiziţionate numai din saloanele cosmetice, urmînd ca în scurt timp ele să fie găsite şi în farmacii.