Platforma de contabilitate online Keez estimează o creştere a cifrei de afaceri la 4 milioane euro în 2024, după ce la finalul lui 2023 a obţinut o venituri de 13,2 milioane lei (2,6 milioane de euro) şi un profit net de 2,8 milioane de lei (575.000 de euro).
Keez are în prezent peste 7.000 de clienţi şi anunţă lansarea serviciului "Extras Online" prin care devine conectată cu toate băncile din România, inclusiv Revolut şi Trezoreria.
Keez pune astfel la dispoziţia antreprenorilor posibilitatea de a primi, automat, zilnic, extrasele de cont direct de la băncile cu care lucrează.
Astfel, prin încărcarea automată a extraselor de cont în aplicaţia Keez relaţia antreprenor-contabil se bazează acum 100% pe documente digitale. În mod curent, e-Factura a digitalizat facturile de achiziţie şi vânzare în România, facturile de achiziţii din străinătate sunt deja digitale, iar acum şi extrasele de cont sunt disponibile fără a fi nevoie de niciun click.
"Prin digitalizare, stocare în Cloud, integrare cu ANAF şi instituţii bancare, prin accesibilitate pe mobil şi desktop, serviciile de contabilitate în timp real sunt disponibile astăzi tuturor. Open Banking, e-Factura, e-TVA, sau SAF-T, indiferent de complexitatea şi frecvenţa apariţiei unor iniţiative din partea autorităţilor, Keez consideră că este responsabilitatea sa de a facilita accesul antreprenorilor la tehnologie şi să reuşească astfel să se conformeze la timp şi corect modificărilor prezentate de mediul fiscal în continuă schimbare," a declarat Daniel Mateescu, CEO Keez.
Noul serviciu "Extras Online" lansat de Keez se derulează în contextul PSD2 (Payment Service Directive 2), directiva europeană pentru serviciile de plată electronică al cărei scop este să stimuleze inovaţia şi să ajute serviciile bancare să se adapteze la noile tehnologii existente pe piaţă.
Toate acestea înseamnă că clienţii Keez beneficiază de Open Banking, adică ei pot permite unor terţe părţi (în acest caz, Experţilor Contabili Keez) accesul la vizualizarea tranzacţiilor bancare, în baza unui acord prealabil dat în condiţii de securitate sporită.
Noul serviciu "Extras Online", inclus în abonamentul lunar de contabilitate (deci fără un cost suplimentar), aduce toate detaliile despre încasări şi plăţi din bancă în aplicaţia de contabilitate şi le corelează cu datele din facturile emise şi primite. În acest fel, antreprenorii vor putea avea o imagine completă a încasărilor şi a plăţilor firmei.
Astfel, expertul contabil nu mai trebuie să aştepte extrasul bancar lunar. Expertul poate începe analiza datelor firmei imediat după ultima zi calendaristică. Timpul câştigat astfel poate fi de ordinul săptămânilor: rapoartele finale de venituri, cheltuieli şi taxe se vor obţine chiar şi la câteva zile de la finalul lunii.