Komoder a realizat 7.5 milioane de euro cifră de afaceri

G.D.
Companii / 9 iunie 2022

Komoder a realizat 7.5 milioane de euro cifră de afaceri

Retailerul român Komoder, producător de fotolii de masaj, a anunţat rezultatele financiare pentru 2021: cifra de afaceri a fost de 7,5 milioane de euro, ceea ce a însemnat că şi-au atins obiectivul propus în 2020, conform unui comunicat remis redacţiei. Vânzările lunare depăşesc jumătate de milion de euro, incluzând şi vânzările externe cât şi pe cele locale, în timp ce o medie a vânzărilor lunare pentru anul 2021 se ridică la 650.000 de euro.

"Ca şi număr de unităţi vândute, Komoder are o cifră care tinde spre 300 de unităţi pe lună, ceea ce e bine, dar după ultimele investiţii în flotă şi depozitare, pe care am extins-o în ultima jumătate a anului trecut, această cifră va creşte cu siguranţă", adaugă Adrian Rus, fondatorul Komoder.

Potrivit sursei citate, totodată, cea mai mare investiţie într-un spaţiu de showroom a fost de 250.000 de euro, la Rotterdam, la finalul anului 2021, care a devenit un spaţiu de relaxare în care clienţii vin şi se simt foarte bine. Anul trecut, alte showroom-uri s-au deschis Pecs, Lyon, Londra şi Bucureşti.

Pentru 2022, Komoder estimează o cifră de afaceri de 9,5-10 milioane de euro, mai ales după investiţiile pe care le-au făcut în extinderile din afara ţării, prin logistică şi prin serviciul premium de livrare şi montaj.

Cât priveşte produsele, cel mai bine vândut produs este cel în jurul preţului de vânzare de 2000 de euro, iar cele mai vândute modele sunt VICTORIA II, respectiv FOCUS II, care au un raport calitate-preţ foarte bun fiind din gama medie, subliniază sursa citată.

"Bugetul pe care românii îl alocă pentru astfel de produse este undeva spre 2000 de euro. Aşadar avem două produse cu care acoperim această nevoie, FOCUS II, respectiv VICTORIA II, acestea fiind şi produse cu foarte multe funcţii, inclusiv sisteme de masaj şi frământare pentru picioare, una dintre cele mai căutate funcţii pe care le are un fotoliu de masaj din gama medie. Din categoria celui mai bine vândut produs a fost şi produsul High End, vârful de gamă, TITAN II, cel mai complex pentru cei care înţeleg beneficiile unui astfel de fotoliu şi dispun de bugetul necesar pentru a achiziţiona un astfel de produs", explică Adrian Rus.

Produsele noi sunt lansate la începutul anului şi la finalul lui. Anul acesta, Komoder a lansat două produse noi, fotoliul de masaj VELETA II, respectiv MARINA MEDICAL II. Cele două produse vin cu o componentă medicală, cu un şal de încălzire pentru zona spatelui sau zona abdominală, dar şi funcţia de scanare a utilizatorului pentru a reda parametrilor medicali, puls, nivel de oboseală resimţit şi oxigenare.

Ca şi planuri de dezvoltare, Komoder a deschis un showroom la Marbella, în Spania, şi urmează să mai deschidă un magazin la Viena, în Austria.

"În principiu, vrem să fim mai activi pe plan extern pentru că sunt multe pieţe pe care le-am servit până în acest moment on line, dar e mare cererea pentru showroomuri în care oamenii să poată testa mai bine produsele noastre. De aceea ne-am orientat spre Austria şi Spania pentru că suntem activi de câţiva ani buni pe aceste pieţe. La Marbella este al treilea showroom pe care îl deschidem în Spania din 2017 până în acest moment, iar la Viena este primul punct de lucru din Austria, cu toate că activitatea noastră comercială şi vânzările noastre în această ţara au început acum doi ani şi jumătate", menţionează Adrian Rus.

De asemenea, compania continuă să investească şi în zona de inovaţie, iar anul acesta a dezvoltat un soft prin care se pot actualiza produsele Komoder remote, cum este cazul fotoliului Komoder LUXURY II. Acesta se poate diagnostica şi reseta de la distanţă prin update-uri regulate, iar o astfel de dezvoltare va fi implementată şi pentru celelalte produse din gama medie şi premium, pentru a salva din costurile de plasare, de reparaţii, service, ceea ce este şi mult mai convenabil pentru client.

Noi trenduri pentru întoarcerea la birou: companiile investesc în spaţii de relaxare pentru angajaţi

Datorită faptului că unele companii încearcă să îi atragă pe oameni din nou la birou, oferind diverse beneficii pe care nu le aveau până în acest moment, spaţiile de relaxare devin importante pentru clienţii din zona corporate.

Cererea a crescut în special pe produsele pentru utilizare în spaţiul business, pentru că trendul este de a fideliza angajatul, de a-l aduce la birou şi de a-l motiva să renunţe la munca de acasă.

"Cea mai valoroasă comandă livrată anul trecut a fost către un mare client din Bucureşti, o multinaţională, cu o comandă plasată de 55.000 de euro. E un record peste comanda cea mai valoroasă din 2021 care s-a ridicat la 35.000 de euro", adaugă Adrian Rus.

Komoder vinde produsele în reţeaua proprie de magazine dar şi online pe www.komoder.ro, cu o medie de 10-15 comenzi zilnic, iar cel mai bine vândut produs ajunge la 2.000 de euro. Anul acesta, retailerul a ajuns la 300-400 de unităţi vândute lunar, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb