Aplicaţia de internet şi mobile banking a Băncii Comerciale Române (BCR), George, a atins la doi ani de la lansare un milion de utilizatori unici pe zi, au declarat ieri, în cadrul unei conferinţe online de presă, reprezentanţii instituţiei de credit.
Marian Ignat, director executiv distribuţie retail la BCR, a precizat: "Circa 30% din creditele acordate de BCR sunt date exclusiv prin George. Fie că vorbim de credite noi, fie că vorbim de refinanţare. Am deschis undeva la 125.000 de conturi George în acest an, fie digital fie în sucursală. Ce ne bucură cel mai mult este faptul că am crescut foarte mult zona de activare - activarea digitală oricum era pe un trend pozitiv şi creştea cu cifre frumoase de la an la an, numai că, anul acesta, dublat de pandemie, am crescut cu undeva la 60% numărul de clienţi George şi am ajuns la sărbătorirea a 2 ani (de George) să avem 1 milion de clienţi unici în George. Este o realizare cu care noi ne mândrim, că 1 milion de clienţi unici din piaţa locală să utilizeze George".
El mai adaugă că acum doi ani, la lansare, targetul era de 700.000 de clienţi unici pentru finele lui 2020.
"Deci cumva am crescut mai repede decât ne-am planificat, iar milionul următor ca să spun aşa zic că în doi ani de zile ar trebui să fie atins, maxim", mai adaugă Ignat.
Platforma de internet banking a BCR are peste 200 de funcţionalităţi, iar pe termen scurt echipa digitală a BCR intenţionează să introducă în George posibilitatea verificării situaţiei conturilor de la alte bănci. Totodată, pentru anul viitor se pregăteşte lansarea platformei George pentru persoane juridice. BCR intenţionează ca pe viitor să ofere şi consiliere financiară clienţilor prin platformă.
"Piaţa s-a schimbat şi după doi ani de zile suntem în situaţia în care undeva la 95% din conturile de depozite şi economii făcute în acest an, mai mult de 95%, sunt făcute prin George. O creştere de 70% faţă de anul trecut", spune Marian Ignat, adăugând că numărul de conturi în valută deschise prin George s-a triplat.
Petruţ Lixandru, şef departament canale digitale pentru distribuţie la BCR, notează la rândul său că aproximativ 9 din 10 clienţi ai băncii se conectează la aplicaţia de internet banking prin telefon.