Agenţia de turism Christian Tour a încheiat sezonul de vară cu o creştere de 20% a cifrei de afaceri, faţă de anul trecut, potrivit datelor agenţiei.
De la începutul anului până în septembrie 2016, aproximativ 200.000 de turişti au cumpărat pachete de 62 de milioane de euro, după cum arată bilanţul intermediar al turoperatorului Christian Tour. Charterele operate de agenţie au avut un grad de ocupare de 95% pe întreg sezonul.
Marius Pandel, CEO Christian Tour, a declarat: "Suntem deja foarte aproape de cifra de afaceri pe care am estimat-o pentru anul 2016 pe tot grupul Christian Tour, şi anume 75 de milioane de euro".
Spania a fost destinaţia preferată anul acesta şi a atras aproximativ 10.000 de turişti, potrivit reprezentantului companiei. Conform domniei sale, Spania a devenit accesibilă pentru că a crescut nivelul nostru de trai, dar şi faptului că această ţară s-a aliniat preţurilor din Grecia.
În topul celor mai îndrăgite destinaţii a urmat Grecia şi Turcia, dar şi Bulgaria care şi-a revenit în acest an, înregistrând o creştere de 6000 de persone. 2016 a fost un an bun şi pentru turismul intern care a cunoscut o creştere de 40%, potrivit oficialului agenţiei.
Christian Tour îşi sfătuieşte clienţii să îşi rezerve cât mai devreme vacanţele pentru a-şi putea alege cele mai bune oferte. În plus, pentru rezervările făcute până pe data de 15 decembrie turiştii pot beneficia de reduceri de până la 50%. La înscriere, turiştii trebuie să plătească un avans de 25 de euro, iar diferenţa se va achita cu până la 21 de zile înainte de data plecării.
Cei mai mulţi turişti aleg vacanţe în destinaţiile charter ca Grecia, Turcia, Spania sau Bulgaria şi optează pentru hoteluri de 3 şi 4 stele.
Dar, pe lângă sejururi, au fost foarte căutate circuitele către Elveţia, Cehia, Italia, Anglia, Israel, Croaţia, Spania sau ţările nordice, potrivit CEO-ului agenţiei.
Pentru sezonul estival 2017 Christian Tour intenţionează să includă zbor charter spre Gran Canaria, iar în oferta de sejururi alte destinaţii precum Italia - zonele Calabria, Rimini-Lido di Jesolo şi Sicilia, Croaţia şi Muntenegru, fiind destinaţii tot mai solicitate de turişti.
La începutul anului, agenţia a făcut un pas în dezvoltarea pieţelor de outgoing din jurul ţării noastre, deschizând sub brand propriu, agenţii în Budapesta, Varşovia, Belgrad şi Chişinău.
În primele luni de la deschiderea Diviziei Internaţionale Christian Tour, rezultatele se ridică la o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro. Agenţia preconizeazîă că în 2017 va vinde pe aceste pieţe vacanţe în valoare de 6 milioane de euro, iar pentru 2018 mizează pe vânzări de 17-20 milioane de euro în toate sediile din Polonia, Ungaria, Serbia şi Republica Moldova.
Christian Tour, împreună cu toate companiile din grupul său, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de euro. În prezent, compania deţine 31 de agenţii proprii în toată România, plus patru filiale în Ungaria, Polonia, Serbia şi Republica Moldova.