"Electrolux" a acordat, în cadrul ediţiei 100 a Salonului Pret-a-Porter Paris, primul său premiu pentru modă lui Pauw, un brand olandez de haine şi design. Următorii clasaţi au fost Marc Cain şi Jean Paul Knott Homme. Johan Bygge, CEO la Electrolux Major Appliances Europe şi Asia Pacific, a acordat premiul brandului Pauw.
Ceremonia Electrolux de acordare a premiilor în modă a început printr-o trecere în revistă a celor opt branduri nominalizate: Pauw, Jean Paul Knott Homme, Pablo, Rene Dhery, Another Woman, Marc Cain, PSSY şi La Petite Francaise. "Competiţia a fost foarte strînsă", a spus Ulrich Gartner, Vice President Communications Europe la Electrolux. "Toţi cei nominalizaţi au prezentat idei extraordinare care reflectau multe din valorile noastre. În cele din urmă, juriul a simţit că brandul Pauw se potriveşte perfect, prin stil şi creativitate, cu valorile noastre în materie de design. Colecţia Pauw va fi interesantă şi pentru consumatorii noştri".
Premiul pentru cîştigător constă în realizarea catalogului unui sezon, combinînd imagini din colecţia personală a designerului cu electrocasnice Electrolux. Cel de-al doilea clasat, Marc Cain, va primi un frigider Electrolux cu imprimeuri, unul din cele 14 produse conceptuale prezentate în cadrul salonului. Al treilea loc a fost ocupat de Jean Paul Knott Homme care va primi un aparat electrocasnic Electrolux, la alegere, pentru spaţiul lui de muncă.
Aceasta este prima dată cînd un producător de aparatură electrocasnică a acordat un premiu pentru modă în cadrul prestigiosului salon de Pret-a-Porter Paris.