LARS LUND, KIKA:  "Principala noastră îngrijorare este ca economia să rămână stabilă"

Vlad Pîrvu
Ziarul BURSA #Companii / 15 mai 2014

"Piaţa de mobilă este în creştere în România"

"În 8 - 12 luni, kika îşi va deschide propriul magazin online"

Principala îngrijorare pentru retailerul de mobilă kika România şi pentru industria mobilei de la noi din ţară o reprezintă stabilitatea economiei, a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Lars Lund, directorul general al companiei. Domnia sa a declarat: "Îngrijorarea principală, în ceea ce ne priveşte atât pe noi, cât şi piaţa pe care activăm, este ca economia să rămână stabilă. Nu contează chiar deloc faptul că oamenii deţin anumiţi bani în portofel, ci mult mai important este faptul ca ei să se simtă încrezători cu economiile pe care le au".

Totodată, şeful operaţiunilor kika de la noi din ţară a mai specificat şi faptul că piaţa mobilei din România este în creştere: "Nu pot spune cu exactitate cât de mare este piaţa în momentul de faţă. Nu există o anumită cercetare care să separe retailul de celelalte ramuri ale industriei, dar este clar că piaţa este în creştere. Toţi creştem, toţi jucătorii importanţi din piaţă. Industria mobilei cunoaşte an de an fluctuaţii, iar kika este o companie bine pregătită pentru a face provocărilor generate de pieţele aflate în permanentă schimbare".

Totodată, kika România a anunţat şi lansarea unei noi strategii de business, începând cu anul financiar 2014, ca urmare a preluării companiei la nivel de grup de către grupul sud-african Steinhoff.

"Alăturarea unui jucător global înseamnă pentru kika România extinderea numărului de furnizori de mobilier şi decoraţiuni interioare, păstrând totodată ponderea importantă furnizorilor importanţi, un update al portofoliului care acum numără aproximativ 70.000 de soluţii şi game de produse noi", notează documentul remis de magazinul de mobilă. Potrivit oficialilor companiei kika România, magazinele lucrează, în prezent, cu aproximativ 4.500 de furnizori, ponderea celor autohtoni fiind de doar 6-7%. "Sunt puţini din România şi sunt răspândiţi pe toate categoriile de produse. Când ne alegem furnizorii ne uităm în principal la calitatea produselor şi la preţ, mai puţin la alte aspecte", a comentat Lars Lund, care a mai ţinut să precizeze că, odată cu implementarea noii strategii de business şi de marketing, numărul clienţilor este de aşteptat să crească cu 20%, în timp ce vânzările vor cunoaşte un salt de 15%. "În următoarele luni vom reamenaja magazinul din Bucureşti, îi vom acorda o altă faţă, un aer proaspăt. De asemenea, Grupul kika va avea propriul magazin online ân perioada următoare. Acest lucru se va întâmpla peste 8 sau 12 luni", a mai afirmat şeful kika România, care a ţinut să precizeze faptul că nu există în plan deschiderea unui nou magazin kika pe teritoriul ţării noastre în decursul acestui an.

Conform cu declaraţiile făcute de reprezentanţii companiei, în acest moment, cele mai bine vândute produse kika sunt canapelele, urmate de dormitoare şi mobilier dining. În ceea ce priveşte decoraţiunile şi accesoriile, cele mai bine vândute produse sunt lămpile şi textilele. "Comparativ cu anul trecut, kika a înregistrat deja o creştere de două cifre a vânzărilor de canapele, mobilier pentru living, grădină, birou şi de obiecte de iluminat", specifică documentul prezentat de magazinul de mobilă. Totodată, oficialii kika au mai spus că, începând din acest an, kika va reduce preţurile constant în magazin cu până la 15%, la majoritatea produselor aflate la vânzare.

Lars Lund a mai afirmat: "Pentru kika România este deosebit de importantă preluarea de către grupul Sud African Steinhoff, una dintre cele mai mari companii din lume în domeniul retailului pe piaţa de mobilă. Ne-am dorit ca brandul, continuitatea şi siguranţa locurilor de muncă să fie susţinute şi de noul proprietar".

În ceea ce priveşte noua abordare de marketing a retailerului de mobilă, compania a anunţat că va "creşte vizibilitatea în social media, prin prezenţa în toate reţelele sociale, iar lunar clienţii vor primi sfaturi utile din partea home designer-ului kika în cadrul unei rubrici nou lansate, Design Video".

Potrivit datelor furnizate de Ministerul de Finanţe, în 2012, kika România a înregistrat, la nivelul anului 2012, pierderi în valoare totală de 13,4 milioane de lei, în timp ce afacerile totale ale companiei au totalizat 45,5 milioane de lei. Totodată, conform cu raportul de pe pagina Ministerului, la data de 31 decembrie 2012, kika România avea datorii de 50 de milioane de lei.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7871
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3453
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0070
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.2660

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb