Lenovo Group a înregistrat venituri de 14,4 miliarde dolari, în al doilea trimestru al anului

F.D.
Companii / 16 noiembrie 2023

Lenovo Group a înregistrat venituri de 14,4 miliarde dolari, în al doilea trimestru al anului

Lenovo Group Limited, împreună cu filialele sale ("Grupul"), anunţă astăzi rezultatele obţinute în cel de-al doilea trimestru, raportând venituri la nivel de Grup de 14,4 miliarde de dolari şi un venit net de 273 de milioane de dolari SUA pe o bază non-Hong Kong Financial Reporting Standards (HKFRS)[1]. Marja de profit brut s-a îmbunătăţit de la an la an, ajungând la 17,5%, un nivel record pentru al doilea trimestru. Motoarele de creştere diversificate ale Grupului au continuat să genereze performanţe solide, veniturile din segmentul non-PC reprezentând 40% din veniturile Grupului, în creştere cu trei puncte de la an la an, conform unui comunicat de presă al companiei.

Grupul observă semne clare de redresare la nivelul întregului sector de tehnologie, remarcând execuţia puternică a strategiei sale, excelenţa operaţională şi investiţiile continue în inovaţie drept contribuţii cheie la îmbunătăţirea performanţelor de la un trimestru la altul. Privind în perspectivă, Lenovo va continua să valorifice oportunităţile create de inteligenţa artificială, o arie în care se află într-o poziţie unică pentru a reuşi, datorită modelului hibrid AI, portofoliului pocket-to-cloud, ecosistemului puternic şi parteneriatelor încheiate, precum şi portofoliului în creştere de tehnologii şi capacităţi AI. Investiţiile continue în inovaţie şi, în special, în AI, vor consolida şi mai mult capacitatea Lenovo de a valorifica creşterea exponenţială din AI şi de a genera o creştere sustenabilă şi profitabilă pentru afacere. Grupul este încrezător în capacitatea sa de a relua foarte curând creşterea de la an la an.

Yuanqing Yang, preşedinte şi CEO: "În ultimul trimestru, în ciuda provocărilor macro, am văzut semne clare de redresare la nivelul sectorului de tehnologie. Datorită puternicei noastre execuţii, excelenţei operaţionale şi investiţiilor continue în inovaţie, am înregistrat performanţe îmbunătăţite de la trimestru la trimestru, ceea ce indică o traiectorie încurajatoare de redresare. Datorită execuţiei continue a strategiei noastre de transformare inteligentă şi consolidării ecosistemului şi parteneriatelor în domeniul IA, vom valorifica capacităţile noastre AI pocket-to-cloud, pentru a permite aplicaţii hibride AI pentru fiecare companie şi persoană, ceea ce va genera, în cele din urmă, o creştere sustenabilă pentru afacerea noastră."

Accelerarea procesului de valorificare a beneficiilor AI

Inteligenţa artificială nu este un domeniu nou pentru Lenovo şi s-a aflat de mult timp pe agenda strategiei sale de transformare digitală inteligentă. Compania şi-a prezentat viziunea "AI pentru toţi" în cadrul evenimentului său anual de inovare Tech World din luna octombrie, axându-se în special pe modelul său de AI hibrid în care modelele de bază publice, private şi personale coexistă pentru a permite AI pentru toţi, cu accent pe securitate şi confidenţialitate. Viziunea Lenovo include un portofoliu variat de dispozitive inteligente, inclusiv PC-uri, smartphone-uri şi tablete compatibile cu AI, precum şi infrastructuri, soluţii şi servicii pregătite şi optimizate pentru AI. Lenovo deţine o poziţie unică pentru a valorifica creşterea exponenţială a AI, datorită portofoliul pocket-to-cloud, ecosistemului puternic şi parteneriatelor încheiate (inclusiv o extindere a parteneriatului cu NVIDIA), dar şi portofoliului în creştere de tehnologii şi capacităţi AI.

Alături de Yuanqing Yang, preşedinte şi CEO Lenovo, pe scena de la Tech World au urcat reprezentanţi ai partenerilor globali Lenovo: Jensen Huang, fondator, preşedinte şi CEO NVIDIA, Dr. Lisa Su, preşedinte şi CEO AMD şi Stefano Domenicali, preşedinte şi CEO Formula 1®. De asemenea, Satya Nadella, preşedinte şi CEO Microsoft, Cristiano Amon, preşedinte şi CEO Qualcomm, şi Pat Gelsinger, CEO Intel, s-au alăturat Tech World prin intermediul unei conexiuni video.

Aşa cum a anunţat în ultimul trimestru, Lenovo s-a angajat să investească suplimentar 1 miliard de dolari în inovaţii în domeniul AI, care vor contribui la îndeplinirea viziunii "AI pentru toţi" şi va genera o creştere sustenabilă pentru companie.

Grupul de soluţii şi servicii (SSG): Venituri şi profit operaţional record, acumularea de soluţii şi servicii AI

Performanţa T2 FY23/24:

SSG a înregistrat venituri şi profituri record în al doilea trimestru, obţinând venituri de 1,9 miliarde USD şi o marjă operaţională de 20%.

Serviciile de suport tehnic şi segmentul software au fost principalul motor de profit pentru grupul SSG.

Segmentul de managed services şi serviciile în zona de proiecte şi soluţii şi-au continuat extinderea în al doilea trimestru, reprezentând cumulat 56% din veniturile SSG, în creştere cu trei puncte faţă de anul trecut.

Oportunităţi şi creştere sustenabilă:

SSG îşi menţine avântul în ceea ce priveşte produsele hero, inclusiv pe segmentele Digital Workplaces Solutions (DWS), Hybrid Cloud şi soluţii şi servicii în domeniul sustenabilităţii.

Ofertele hero ale segmentului SSG au fost gândite pentru a susţine industrii verticale specifice cu soluţii şi servicii inteligente, câştigând contracte cu clienţi inovatori pe mai multe pieţe.

De asemenea, noul serviciu pentru AI hibrid Professional Services Practice de la Lenovo permite companiilor să utilizeze AI şi infrastructurile hibride, pentru a-şi transforma afacerile.

Grupul de soluţii de infrastructură (ISG): Limitarea turbulenţelor din piaţă, construirea unei infrastructuri hibride AI

Performanţa T2 FY23/24:

Veniturile ISG au scăzut de la an la an la 2 miliarde de dolari, ca urmare a impactului generat de turbulenţele macro-economice din industrie, al încetinirii economice şi al migrării platformelor.

ISG a înregistrat performanţe solide în domeniul stocării, software-ului şi serviciilor şi a stimulat creşterea pe segmentele High Performance Computing (HPC) şi Edge.

Segmentul de stocare a obţinut venituri record, poziţionând Lenovo ca al treilea furnizor de stocare din lume.

Oportunităţi şi creştere sustenabilă:

Inteligenţa artificială hibridă îşi va continua dezvoltarea, ceea ce va determina creşterea şi diversificarea pieţei globale de infrastructură ICT, pe care Lenovo o poate aborda cu succes datorită portofoliul bogat de produse şi soluţii de infrastructură.

ISG va continua să îşi consolideze portofoliul şi gradul de competitivitate, precum şi excelenţa operaţională şi este încrezător că îşi va relua creşterea şi profitabilitatea cât mai curând posibil.

Intelligent Devices Group (IDG): Consolidarea poziţiei de lider de piaţă, valorificarea oportunităţilor oferite de dispozitivele AI

Performanţa T2 FY23/24:

IDG se menţine pe locul 1 la nivel mondial în al doilea trimestru, atât pentru livrările de PC-uri, cât şi pentru activări, în ciuda provocărilor de pe piaţă.

Veniturile au scăzut de la an la an, ajungând la 11,5 miliarde USD, dar profitabilitatea a fost menţinută cu o marjă operaţională de 7,4%.

Segmentul de smartphone-uri a înregistrat o creştere de două cifre a livrărilor premium to market de la un an la altul, deşi, în general, piaţa a fost stabilă. Segmentul şi-a îmbunătăţit gradul de competitivitate a produselor şi şi-a optimizat portofoliul cu un mix mai mare de produse premium, cu un mix record de produse premium determinat de vânzările de razr.

Oportunităţi şi creştere sustenabilă:

În ceea ce priveşte perspectivele de viitor, IDG va valorifica beneficiile inteligenţei artificiale generative pentru a accelera lansarea unor dispozitive AI de generaţie următoare, inclusiv lansarea unui PC cu inteligenţă artificială, anul viitor.

Lenovo va continua să investească în inovaţii tehnologice pentru a susţine creşterea şi competitivitatea pe termen lung.

Repere ESG

Lenovo a primit recunoaştere pentru mai multe realizări ESG în ultimul trimestru, printre care:

Includerea în Hang Seng Corporate Sustainability Index, unde a obţinut cel mai bun scor din industria IT pentru realizările sociale şi de mediu.

Grupul a primit, de asemenea, statutul de "Campion" în matricea Canalys Global Sustainability Ecosystems Leadership.

Grupul a fost numit EPEAT Climate Champion, cu peste 400 de produse înregistrate ca parte a primei liste de produse desemnate EPEAT Climate+. EPEAT este cea mai importantă etichetă ecologică globală pentru produsele electronice şi de tehnologie.

În septembrie, Lenovo s-a alăturat iniţiativei "Forward Faster" din cadrul Pactului Global al ONU, cu scopul de a accelera acţiunile sectorului privat în ceea ce priveşte cele 17 obiective de dezvoltare durabilă ale ONU, în vederea îndeplinirii agendei 2030.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb