Agenţia de publicitate Leo Burnett desfăşoară în perioada 25 iulie - 22 august în incinta magazinului "Altex" Colentina o campanie de innovative BTL dedicată brandului "Prigat Activ" de la QAB.
Esenţa mărcii Prigat Activ - "extra energy" este comunicată într-un mod ingenios, într-un cadru atipic. În cazul de faţă, dacă bei Prigat Activ, ai atîta energie, încît ai putea să faci o mulţime de lucruri fără ajutorul tehnologiei moderne. De exemplu - un tel e la fel de bun ca un mixer dacă bei Prigat Activ, o cădiţă de spălat rufe e la fel de comodă ca o maşină de spălat, ca să nu mai vorbim de mătura versus aspirator.
Această acţiune face parte din campania integrată de comunicare Prigat Activ, campanie ce a cuprins spotul TV "Roller Coaster", campania OOH - vizualurile "Barca" şi "Bicicleta". Spotul TV a fost premiat pentru cel mai bun spot în categoria de băuturi non-alcoolice la festivalul AD'OR 2004, iar execuţia "Bicicleta" a obţinut premiul pentru cel mai bun print în categoria băuturilor non-alcoolice în cadrul aceluiaşi festival.
Leo Burnett România este agenţia cu cea mai bună strategie şi creaţie din România, conform studiului AdMarket 2004.