Campania de susţinere a produsului Prigat cu Pulpă, lansată în luna noiembrie anul trecut, se îmbogăţeşte cu un nou spot TV intitulat "Tavanul", execuţie care urmează spotului de lansare "Papucul". Comunicarea continuă pe linia strategică începută de Prigat acum un an avînd la bază ideea că Prigat este energie naturală.
Irina Subulica - copywriter, a precizat: "De această dată este vorba de un spot pentru noua categorie creată de Prigat: Prigat cu Pulpă, al doilea spot sub sloganul < Şi mai mult fruct. Şi mai multă energie >. După spotul < Papucul >, spotul < Tavanul >, care se difuzează deja pe posturile TV, s-a vrut încă de la început a fi o idee şi mai îndrăzneaţă. Păstrînd conceptul < Energie naturală >, noua execuţie exagerează şi mai tare energia pe care ţi-o dă băutura. Mai ales cînd mai mulţi băutori de Prigat îşi unesc forţele.
Astfel, fără să vrea desigur, o gaşcă de petrecăreţi îşi trimit prietenul pe care îl aniversează direct prin tavan, spre surpriza nu chiar plăcută a vecinilor de la etajele sup
erioare. Astfel, campania Prigat a ajuns deja la a cincia execuţie iar exagerările extra-energiei promit a fi din ce în ce mai surprinzătoare".
Prigat este prima gamă completă de băuturi răcoritoare necarbonatate fără conservanţi produsă în România (juice, nectar şi still drink) prin implementarea unei noi tehnologii de îmbuteliere la fabrica Quadrant Amroq Beverages din Bucureşti, o investiţie în valoare de 4,5 milioane de dolari finalizată în noiembrie 2004.