În această primăvară, Leroy Merlin România, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, lansează un nou serviciu de livrare cu acoperire naţională, comenzi cu ridicare din reţeaua de lockere easybox, dezvoltată de SAMEDAY, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit reprezentanţilor companiei, peste 25.000 de produse din oferta Leroy Merlin vor fi disponibile pentru livrare în cele peste 3.900 de lockere easybox din România. Acestea pot fi achiziţionate online de pe site-ul leroymerlin.ro
Decizia de a dezvolta acest serviciu este în linie cu abordarea omnichannel a business-ului Leroy Merlin, cu produse şi servicii de înaltă calitate la cele mai bune preţuri, disponibile online, prin comenzi telefonice sau în magazine. Un punct strategic important în acest sens este eficientizarea serviciilor de livrare, cu obiectivul de a acoperi 100% din locuitorii României.
În prezent, reţeaua de lockere easybox dezvoltată de SAMEDAY acoperă peste 470 de localităţi din România. În plus, serviciul easybox, prin care clienţii pot accesa produsele Leroy Merlin aduce beneficii multiple, precum disponibilitate 24/7 de ridicare a coletelor, proximitatea faţă de locuinţă sau birou, uşurinţa şi intuitivitatea de utilizare, precum şi costurile accesibile.
"Anul acesta suntem concentraţi pe soluţii care le fac românilor viaţa mai uşoară. În continuare ne asigurăm că la noi vor găsi mereu şi opţiuni sustenabile la cele mai bune preţuri, iar acum facem un pas important în ceea ce priveşte accesibilitatea produselor noastre, prin implementarea livrărilor în easybox, una dintre cele mai eficiente soluţii de lockere din România. În plus, susţinem şi dorinţa clienţilor pentru comenzi online, o linie de business care a crescut cu peste 30% în 2023 şi care continuă să fie o prioritate pentru Leroy Merlin. Le mulţumim partenerilor noştri de la SAMEDAY şi Zitec pentru deschidere, suport şi eficienţă în tot procesul de implementare a soluţiei easybox ", declară Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
"Ne bucurăm să punem la dispoziţia partenerilor noştri, Leroy Merlin, cea mai mare reţea de puncte de livrare out-of-home din România. Reţeaua noastră de easybox-uri este concepută special pentru a eficientiza procesul de livrare şi reprezintă cea mai bună soluţie pentru creşterea sustenabilă a magazinelor online. Printr-o continuă investiţie în tehnologia şi logistica din spatele easybox-urilor, reuşim să îmbunătăţim constant experienţa consumatorilor şi susţinem activ dezvoltarea eCommerce-ului românesc," declară Lucian Baltaru, CEO SAMEDAY Group.
"Suntem mândri să fim parteneri alături de Leroy Merlin şi SAMEDAY în acest proiect important de transformare digitală în sectorul DIY. În retail, experienţa clienţilor este un factor esenţial pentru succesul şi creşterea oricărui business şi ne bucurăm că am avut ocazia să gândim şi să dezvoltăm soluţii tehnologice care să aducă valoare pentru clienţii Leroy Merlin, atât online, cât şi offline", declară Alex Dobre, Business Line Director - Retail Solutions, Zitec.
Potrivit informaţiilor Leroy Merlin, pentru comenzile cu ridicare din lockere, sunt eligibile exclusiv produse adaptabile dimensiunii standarde a locker-ului şi greutate. Comenzilor Leroy Merlin cu livrare în locaţiile easybox li se aplică inclusiv opţiunea de plată la locker, cu cardul bancar.