"LG Electronics" România a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 152 de milioane de dolari, sporindu-şi afacerea cu 20% faţă de 2007. Compania, ce activează în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, a anunţat, printr-un comunicat de presă, că rezultatele obţinute în 2008 marchează o creştere semnificativă şi o consolidare a brandului datorită vânzărilor puternice înregistrate pe principalele categorii de produse - televizoare LCD, televizoare cu plasmă, monitoare LCD, telefoane mobile, sisteme audio şi sisteme home theater.
"LG Electronics" a atins performanţe remarcabile pe piaţa din România, construind relaţii durabile cu clienţii săi, relaţii ce au contribuit la poziţionarea "LG" ca un brand ce oferă tehnologii inteligente, adaptate stilului de viaţă al consumatorilor, fiind astfel un brand relevant pentru români, fie că este vorba de televizoare LCD, televizoare cu plasmă sau telefoane mobile, echipamente de climatizare sau monitoare LCD", a declarat domnul Roh Pan Ock, preşedinte al "LG Electronics România".
Potrivit comunicatului de presă, compania a obţinut, în 2008, a doua poziţie pe segmentul de televizoare LCD, cu o cotă de piaţă de 18,5%, menţinându-şi, astfel, poziţia din 2007. Pe segmentul de televizoare cu plasmă, "LG" şi-a menţinut locul al doilea pe piaţa locală, cu o cotă de piaţă de 33,6%, în creştere cu şase procente faţă de 2007. Aceeaşi poziţie o ocupă şi pe segmentul de microsisteme, cu o cotă de piaţă de 24%, precum şi pe cel de sisteme home theater, unde a înregistrat o cotă de piaţă de 17%.
În ceea ce priveşte segmentul monitoarelor LCD, compania a înregistrat o cotă de piaţă de 23,7%, la fel ca cea deţinută şi în 2007. O situaţie similară a fost consemnată şi pe segmentul dispozitivelor de stocare optică, unde cota de piaţă a fost de 22%. Şi divizia GSM a înregistrat vânzări importante pe segmentul terminalelor mobile, precum şi mid-end, atingând locul al patrulea pe piaţă, cu o cotă aferentă de 7,4%. Echipamentele de climatizare "LG" au ocupat poziţia secundă pe piaţa de profil, cu o cotă de 28%.
Pentru 2009, reprezentanţii companiei îşi propun să continue creşterea pe piaţa locală şi consolidarea brandului prin dezvoltarea unei strategii axate pe întărirea relaţiei cu consumatorii, precum şi pe investiţii. "Ne propunem să dezvoltăm avantajele competitive prin optimizarea portofoliului de produse premium şi susţinerea competitivităţii pe segmentul de produse mid-end, pe fondul creşterii pe acest segment. O altă prioritate este regândirea prezenţei brandului în punctele de interacţiune cu consumatorul. De asemenea, compania va urmări elaborarea unui plan de marketing centrat pe consumator, printr-o ofertă diferenţiată de produse", a conchis preşedintele "LG Electronics România".