• Compania şi-a lansat noile produse la Muzeul Louvre din Paris
Compania sud-coreeană "LG Electronics" a organizat, în această săptămînă, în două locaţii din Paris - Louvre şi Lido, o ceremonie de lansare la nivel european, care a adus în atenţia publicului două noi produse, televizorul cu plasmă 42" şi gama televizoarelor premium LCD TV.
Compania urmăreşte, astfel, să devină, în Europa, deţinătorul celei mai importante cote de piaţă în domeniul televizoarelor cu plasmă, pînă la sfîrşitul acestui an, şi apoi, pînă în 2006, al celei mai mari cote de pe piaţa mondială a televizoarelor cu plasmă. Pe lîn-gă lansarea noilor produse LG, ceremonia de la Paris a stîrnit interesul în domeniu datorită expoziţiei, care îmbină vechimea muzeului Louvre, arta modernă şi farmecul cabaretului Lido. "LG Electronics" a surprins publicul prin readucerea la viaţă a unor capodopere, cu ajutorul efectelor video grafice.
Oficialii LG spun că, în 2005, compania ar putea deveni producătorul PDP numărul unu din lume, cu o cotă de piaţă de 15% în Europa, adică aproximativ 1,5 miliarde de unităţi. "LG Electronics" intenţionează să se concentreze pe piaţa europeană, dar şi pe cea din America de Nord şi China, prin extinderea liniilor de producţie. De asemenea, compania urmăreşte să se axeze pe dezvoltarea brand-urilor de top, şi pe extinderea alianţelor strategice prin canalele de distribuţie.