"Lloyds", cea mai mare bancă britanică din sectorul retail, a primit, în cea de-a doua jumătate a lui 2012, cele mai multe pângeri din partea clienţilor, potrivit Autorităţii pentru Conduită Financiară (ACF).
Autoritatea britanică arată că, la nivelul întregului sector bancar al ţării, numărul plângerilor a crescut cu 1%, la 3,4 milioane, cele mai multe privind vânzarea necorespunzătoare de produse de asigurarea creditelor. Aceste asigurări sunt menite să protejeze clienţii în situaţii precum boala, însă sunt vândute deseori unor persoane care nu le vor sau care nu sunt eligibile să le solicite.
Plângerile privind asigurarea de protecţie a plăţii (PPI) au crescut cu 5% în semestrul al doilea din 2012, în Marea Britanie, comparativ cu primele şase luni, ajungând la 2,2 milioane, adică 63% din total, conform ACF.
"Lloyds", bancă deţinută de guvern în proporţie de 39%, a vândut mai multe poliţe PPI decât rivalii săi. Banca a primit 762.000 de plângeri de la clienţi, comparativ cu 427.000 în cazul "Barclays", respectiv 378.000 în cel al "Royal Bank of Scotland".