LLP Dynamics Romania, furnizor de servicii de consultanţă şi software, oferă, începând cu 1 ianuarie, facilităţi complete pentru noile prevederi legislative dedicate plăţii TVA, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Facilitatea de plată a TVA la încasare a fost introdusă de Guvernul României pentru a sprijini IMM-urile. Reglementarea este adresată IMM-urilor cu o cifră de afaceri de sub 500.000 EURO, pentru companiile cu o cifră de afaceri mai mare aplicându-se vechile reglementări. Noua reglementare produce modificări importante în sistemele informatice, prin schimbări de ordin contabil şi prin divizarea categoriilor de plătitori de TVA.
"Din punct de vedere al standardului Microsoft Dynamics NAV, soluţia are toate facilităţile specifice TVA-ului neexigibil şi exigibilitatea acestuia la încasare. Sunt facilităţi care au fost disponibile în mod standard în acest produs. Au fost necesare parametrizari noi si proceduri noi de introducere a documentelor, pe care le-am personalizat pentru fiecare client", a declarat Lidia Diaconu, Consulting Manager - LLP Dynamics.
"Atât în cazul Microsoft Dynamics NAV, cât şi în cazul Microsoft Dynamics AX singurele dezvoltări necesare au fost dedicate reglementărilor legislative specifice, cum ar fi exigibilitatea automată a TVA-ului la 90 de zile la facturare şi formele modificate ale jurnalelor de TVA. În acest caz, au fost necesare dezvoltări şi adaptări ale soluţiei", a completat Lidia Diaconu.