"Barmanul" este spotul cu care Timişoreana deschide sezonul "degustărilor" din acest an. Mihai Coliban, Creative Director Lowe, a declarat: "Am vrut să spunem mult, pe toate planurile. De aceea, totul e altfel decît ce s-a produs pe Timişoreana pînă acum: locaţia, personajele, tratarea imaginii. O situaţie neobişnuită, cu produsul în centrul acţiunii. Am vrut ca povestea să nu aibă nici un sens dacă scoţi berea de acolo. Pentru comicul situaţiei, am mizat pe cabotinismul specific barmanului dintr-un local de «fitze», dar şi pe relaxarea nonşalantă a consumatorului de Timişoreana", explică .
Filmarea a dat emoţii întregii echipe, care a stat tot timpul online pe mai multe site-uri pentru prognoza meteo, în timp ce soarele se juca de-a v-aţi ascunselea printre nori grei de ploaie deasupra unei piscine pline de fete frumoase în costume de baie.
Noua campanie Timişoreana se va derula în perioada iunie - august pe principalele posturi de televiziune.