Pentru berea Timişoreana, Lowe a mutat acţiunea de pe marginea piscinei în "Barul aglomerat", cel mai bun loc în care se continuă sezonul "degus-tărilor" noii beri Timişoreana, cu un gust excelent, mai plin, de care nu te poţi sătura. Începută în luna iunie cu "Barmanul", campania de imagine Timişoreana se continuă cu acest nou spot TV, care se va derula în perioada decembrie - martie pe principalele posturi de televiziune.
"Povestea nu e numai una de convingere a nonconsumatorului de către cunoscător, dar deja instituie un personaj cheie - Barmanul (actorul Cristi Toma) - devenit quality endorser pentru Timişoreana şi moderator în conflictele iscate de berea irezistibilă. Muzica de anii "70 (Ray Coniff) vine din nota de tradiţie a celei mai vechi beri din România, dar se potriveşte şi curentului momentului - revisited", explică Mihai Coliban, Creative Director Lowe.
"În spotul TV Aglomerat am dramatizat gustul pe cinste al berii Timişoreana după descoperirea accidentală a aces-tuia. În acest fel, campania de imagine certifică faptul că Timişoreana nu numai că este singura bere din segmentul mainstream care are haine premium, dar are şi un gust mult mai bun", spune Florin Nechita, Brand Managerul Timişoreana.
Spotul a fost produs de Multimedia Est, regizor, norvegianul Sune Maroni, director de imagine şi co-regizor, galezul Nic Osborne. Sunetul masterizat aparţine Yama Studios.