Agenţiile "Lowe" şi "Draft" au realizat pentru compania "Electrolux" lansarea în România a noii generaţii de aparate electrocasnice, AEG Neue Klasse. Lansarea a avut loc săptămîna trecută şi a fost realizată în jurul conceptului "Perfect în formă şi funcţie".
Conceptul evenimentului a avut la bază o paralelă artistică între perfecţiunea naturii şi perfecţiunea noilor aparate AEG. Momentul culminant al spectacolului a fost susţinut de renumitul balerin Răzvan Mazilu, a cărui reprezentaţie a transpus în limbaj artistic promisiunea mărcii AEG.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui eveniment a fost formată din Carmen Georgescu - Marketing & Communication Manager Electrolux România, Cristina Petrea, Andreea Gurău şi Amelia Gheorghiu din partea Lowe, Alin Dimăncescu şi Florin Maxim din partea Draft.
Membră a "Interpublic Group of Companies" (NYSE: IPG), "Lowe & Partners Worldwide" este una din cele mai mari reţele de publicitate din lume. "Lowe & Partners" are birouri în peste 90 de ţări şi peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume. În România, "Lowe & Partners" a fost în permanenţă, în cei 11 ani de activitate, în topul primelor 5 agenţii de publicitate din ţară.
Membră a grupului Interpublic, "Draft Worldwide" este agenţia de marketing direct numărul 1 în Statele Unite şi una dintre cele mai largi reţele de servicii de marketing din lume, cu 30 de birouri în 24 de ţări. "Draft" este specializată în servicii de marketing direct, comunicare interactivă şi publicitate convenţională.