Carmen şi Alexandru Boangher sunt creatorii unui business autohton care, la numai doi ani de la înfiinţare, are succes şi perspective importante de dezvoltare. Brandul Lyset , împlineşte în iulie 2024 doi ani de la lansare. În primul an, în cele 6 luni, creatorii Lyset au vândut produse în valoare de 300.000 de lei, iar cifra de afaceri în 2023 a ajuns la 1.198.000 de lei, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
În această primă parte a anului 2024 produsele Lyset vor fi prezente în două hoteluri din România, unul din Bucureşti şi unul din Poiana Braşov, marcând astfel un început de an cu perspective mari. Şi, după cum spun creatorii Lyset, ei au vândut în mai puţin de doi ani 2 kilometri de şină magnetică şi nu există nici măcar un metru care să fi fost schimbat în garanţie.
Începutul businessului Lyset a pus accent pe iluminatul arhitectural prin sisteme de şină şi spoturi. În prezent, compania s-a transformat din revânzător în dezvoltator de produse de iluminat, pentru că cei doi fondatori au intuit o fereastră de oportunitate şi au răspuns unei cereri existente pe piaţa de profil. Iar în noua colecţie a Lyset au intrat şi corpuri de iluminat minimaliste, pe lângă sistemele deja devenite reper.
În viitorul apropiat, cei doi îşi doresc să dezvolte brandul Lyset prin câteva elemente unice în România. În primul rând, ei vor integra curând un configurator, în premieră pe piaţa românească, ce va fi inclus în platforma de vânzare a produselor Lyset. Şi în care clienţii vor putea să îşi structureze singuri sistemul de şină, pe baza formelor pe care le doresc. Acest configurator va genera, de asemenea, un coş de cumpărături cu tot cu accesoriile necesare. "Suntem singurii din ţară şi printre puţinii din Europa care vor avea acest soft. În plus, ne dorim să introducem în România şi produse cu indice anti-orbire UGR cât mai mic, spre zero. Ceea ce este o altă premieră", spun cei doi.