Cîştigurile înregistrate de producătorul german de camioane grele MAN AG în cel de-al doilea trimestru din 2005 au crescut cu 33% faţă de perioada similară din 2004, în baza vînzărilor mari din Europa de Est şi Orientul Mijlociu. Cîştigul net a fost de 97 milioane de euro (120,3 milioane de dolari) sau 65 de cenţi/acţiune, comparativ cu 73 milioane de euro sau 48 de cenţi/titlu în anul anterior. Vînzările companiei au cres-cut cu 2%, la 3,8 miliarde de euro. Analiştii au prevăzut un cîştig net de 91 milioane de euro.
MAN, al treilea producător de camioane din Europa, plănuieşte să-şi consolideze cîştigurile, majorîndu-şi cota de piaţă în defavoarea competitorilor, printre care se numără producătorii suedezi "Volvo" AB şi "Scania" AB. Totodată, compania reduce costurile cu munca, eliminînd, începînd cu anul 2001, 1.000 de posturi la divizia sa din Germania.
MAN plănuieşte să investească într-o nouă unitate de asamblare a camioanelor în Cracovia (Polonia), suma alocată în acest sens fiind de 100 milioane de euro. Capacitatea fabricii va fi de 15.000 de vehicule pe an, iar producţia va începe la mijlocul lui 2007. Divizia va avea aproximativ 650 de salariaţi.