Luna mai a adus în industria mortarelor uscate o mişcare pozitivă, în sensul creşterii accelerate a comenzilor. "Din august 2009 am scăzut preţurile la produsele cu cel mai mare rulaj, pentru a stimula consumul, iar în mai 2010 am primit un răspuns pe măsură", a declarat Marcel Barbut. În urmă cu aproape un an, scăderea preţurilor s-a realizat printr-o promoţie care a luat între 25 şi 30 de procente din preţul produselor de rulaj ale AdePlast, mai exact Polistirol, AFI sau Şapa autonivelantă. "Estimăm că până la sfârşitul lunii vom avea o creştere de peste 40 de procente faţă de aceeaşi lună a anului 2009", a precizat Marcel Barbut, informează un comunicat remis redacţiei.
"La începutul lui 2010, pentru a da un nou impuls consumului, am extins promoţiile la marea majoritate a produselor Adeplast, nu doar la cele de rulaj". Concomitent, AdePlast a continuat dezvoltarea capacităţilor sale de producţie, iar la sfârşitul lui aprilie 2010, la fabrica din Ploieşti a devenit funcţională a treia line de însăcuire automată. "Investiţia s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro şi s-a dovedit binevenită pentru că acum lucrăm la capacitate maximă. Am avut comenzi de 150 de camioane pe zi pentru cele două fabrici AdePlast de mortare uscate", a adăugat Marcel Barbut.