Acest randament a fost cel mai scăzut de la al II-lea război mondial până în prezent, arată un studiu al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile. Producţia de autovehicule din Marea Britanie a scăzut cu 99,7 % în aprilie, faţă de aceeaşi perioada de anul trecut, anunţă BBCNews.com.
Doar 197 de maşini de lux şi maşini sport au ieşit de pe liniile de fabricaţie. Dintre acestea, 45 au fost trimise clienţilor britanici, informează BBCNews.com
În schimb, unele fabrici şi-au schimbat direcţia de fabricaţie şi au produs 711,495 de echipamente de protecţie pentru cadrele medicale.
Pierderea a 400,000 de maşini pe care în mod normal le-ar fi produs industria britanică de autovehicule, înseamnă pierderea unor venituri de 12,5 miliade de lire.
Luna trecută fabricile din ţară au fabricat 830 de motoare de autovehicule, iar 781 dintre ele au fost exportate. Nivelul de producţie a scăzut cu 99,5% faţă de luna aprilie a anului 2019.
Redeschiderea fabricilor se va petrece treptat. Jumătate dintre producătorii de motoare şi autovehicule se vor întoarce săptămâna aceasta la muncă. Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile sugerează ca lucrătorilor din fabrici să li se ofere echipamente de protecţie şi să lucreze în echipe fixe pentru a limita numărul de persoane care interacţionează zilnic.
Înainte ca fabricile să fie închise, puţinele maşini care au fost produse purtau emblema McLaren, Bentley şi RollsRoyce. Asamblarea unei maşini sport de lux durează o lună. După declaşarea stării de urgenţă, industria şi-a direcţionat capacitatea de producţie pentru a concepe echipamente medicale precum viziere şi halate medicale. Rolls Royce şi McLaren au fost printre fabricile care au produs ventilatoare medicale.