Mastercard Spendingpulse a declarat ieri că vânzările cu amănuntul din SUA de Black Friday au crescut cu 2,5% faţă de cele de anul trecut, excluzând vânzările de automobile, neajustate pentru inflaţie, transmite Reuters.
În septembrie, Mastercard SpendingPulse, care măsoară vânzările cu amănuntul în magazine şi online, în toate formele de plată, a declarat că anticipează că vânzările cu amănuntul din SUA, excluzând automobilele, vor creşte cu 3,7% în timpul sezonului de sărbători, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie.
Black Friday se referă la ziua după sărbătoarea Zilei Recunoştinţei din SUA, când vânzările cu amănuntul sunt în mod tradiţional puternice.
Vânzările prin comerţ electronic au crescut vineri cu 8,5% faţă de aceeaşi zi a anului trecut, deoarece consumatorii au făcut cumpărături online pentru oferte, în timp ce vânzările în magazine au crescut cu 1,1%, a spus MasterCard Spendingpulse.
Cumpărătorii americani au cheltuit 9,8 miliarde de dolari online în timpul Black Friday anul acesta, potrivit datelor de la Adobe Analytics, care sunt în concordanţă cu aşteptările grupului de date şi informaţii a companiei de software Adobe.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 27.11.2023, 01:54)
adica noroc cu inflatia si vanatorile de reduceri